Eski patronumla yatıyorum ve bana evlenme teklifi etti, ne yapmalıyım?

İşten ayrıldıktan sonra görüşmeye başladık ama hiç sevgililiğe evrilmedi olay. Sadece f*ck takıldık ve dün gece bana yüzükle falan evlenme teklifi etti. Ne yapacağımı şaşırdım ve saçmalama biz sevgili bile değiliz dedim ordan ayrıldım ama bana bu sabah mesaj attı "o zaman sevgili olalım? :)" diye. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Kabul etmicem bence hiç normal değil sevgli bile olmadan bi kıza yüzük alıp benle evlen demek. Herkes yok demek iyi yapıyosun yok yoklukta demiş ama her şey sadece uçkurla da sınırlı değil. Bana sağlıklı bir psikoloji gibi gelmedi bu.
Eski patronumla yatıyorum ve bana evlenme teklifi etti, ne yapmalıyım?
Cevapla