Arkadaşlar 31.12.2013 tarihinden itibaren çocukluk aşkim sevgilim herşeyim olarak hayatıma girdi. Onu hala çok seviyorum
Gözüm ondan başkasını hiç görmüyor.
Ben askeri personel olarak görev yapıyorum bukadar yıl içinde ayrılmamız oldu elbet ama tekrar bariştık
Arkadaşlar, hanim efendiler son ayriligimiz 6 ay kadar oldu ayrilma sebebimiz buluştuk ben çarşida kendime hakim olamadim ve sesini yükselterek bağırmaya başladım yani tartıştık 6 ay önce benden ayrilma kararı aldı.
6 aydır hep yazdım beni engelledi istemiyorum ayrılmak dedim yapamam sensiz dedim verdigimiz sözler var seni çok seviyorum hala dedim olmadı 6 aydır yazdiklarimda aldıgım cevaplar hep seni istemiyorum hayatımdan çık git zorlaştirma diyor hayatımı maf etme diyor
Bende arada mesaj atiyordum her attıgımda istemedigini hatta benden nefret ettigini söylüyor beni unut diyor sebepte benim yaptiklarim tartişmalarimiz daha öncelerde ayrilmak istediginde hiç kabul etmedim bukadar uzun olmamişti ama şu an doğuda görev yapiyorum bana hatta iki gün önce tekrar mesaj attim engelli kaldırırmısın die konuşmaya başladık beni istemedigini hayatından çıkıp gitmem gerektini söyledi sg gibi kelimeler kullandı haatta geberincemi kurtulacam ben senden artık bna yazma unut beni gibi sözler kullandı. Bende hala onu çok seviyorum psikolojik anlamda hiç durumda değilim üstelik birde k. ırakta çalişiyorum
Ben 6 ay da gecse ustunden unutamıyorum
En son engellemede. Yazdığı kelimeler
Benden uzak ol bidahada farklı şeyler düşünme yaşandı ve bitti tmmı bitti. Anla bunu. Yolun açık olsun tek istediğim beni unut. İyi geceler.
Şimdi dieceksiniz hayatında biri var kesinlikle inanmam 6 ay geçti ama inanmam söylese biri oldugunu rahatsiz bile etmem kendisinede söyledim biri varsa direk söyle die olmadigını söyledi
Ben ne yapmalıyım arkadaşlar ortalama iki gün önceki konuşmam odur şu an dan itibaren geri dönmesi için napmaliyim 1 aya dogum gunu var yanina gidemem benim ailem onu biliyordu ama onun ailesi beni bilmiyordu hediye alip evine yollayabilirim ama.
şu an gerçekten psikolojik anlamda çok kötüyüm 6 aydır böyle budurum agladım özürler diledim olmadı.
Geri dönmesi için lütfen yardım edin artık yazmamı istemiyor engelledi beni dogum gununde bir kelime yazcam dedim tamam sadece 1 mesaj dedi bunca zaman ne yazdiysam kaba sekilde beni istemedi yazma dedi engelledi hatta.
Onu hala çok seviyorum nasıl bir yol izlersem geri kazanırım yazmakla olmuyor haftada 1 yazdım ortalama 10 gün veya olmadı lütfen yardım edin şimdiden teşekkürler onu hala çok seviyorum 7 yıl ilişki sevgili dönemi ondan öncede bir 6 ay var flört dönemi beni sevmedigini benden ve benim unutmamı istiyor kesinlikle beni istemiyor çok ilgiliydim ilgisiz degildim konusurduk ederdik 7 yil icinde detaya inersem roman olur resmen😥😥😥😥😥😥 yardım edin ne yapmalıyım
Gözüm ondan başkasını hiç görmüyor.
Ben askeri personel olarak görev yapıyorum bukadar yıl içinde ayrılmamız oldu elbet ama tekrar bariştık
Arkadaşlar, hanim efendiler son ayriligimiz 6 ay kadar oldu ayrilma sebebimiz buluştuk ben çarşida kendime hakim olamadim ve sesini yükselterek bağırmaya başladım yani tartıştık 6 ay önce benden ayrilma kararı aldı.
6 aydır hep yazdım beni engelledi istemiyorum ayrılmak dedim yapamam sensiz dedim verdigimiz sözler var seni çok seviyorum hala dedim olmadı 6 aydır yazdiklarimda aldıgım cevaplar hep seni istemiyorum hayatımdan çık git zorlaştirma diyor hayatımı maf etme diyor
Bende arada mesaj atiyordum her attıgımda istemedigini hatta benden nefret ettigini söylüyor beni unut diyor sebepte benim yaptiklarim tartişmalarimiz daha öncelerde ayrilmak istediginde hiç kabul etmedim bukadar uzun olmamişti ama şu an doğuda görev yapiyorum bana hatta iki gün önce tekrar mesaj attim engelli kaldırırmısın die konuşmaya başladık beni istemedigini hayatından çıkıp gitmem gerektini söyledi sg gibi kelimeler kullandı haatta geberincemi kurtulacam ben senden artık bna yazma unut beni gibi sözler kullandı. Bende hala onu çok seviyorum psikolojik anlamda hiç durumda değilim üstelik birde k. ırakta çalişiyorum
Ben 6 ay da gecse ustunden unutamıyorum
En son engellemede. Yazdığı kelimeler
Benden uzak ol bidahada farklı şeyler düşünme yaşandı ve bitti tmmı bitti. Anla bunu. Yolun açık olsun tek istediğim beni unut. İyi geceler.
Şimdi dieceksiniz hayatında biri var kesinlikle inanmam 6 ay geçti ama inanmam söylese biri oldugunu rahatsiz bile etmem kendisinede söyledim biri varsa direk söyle die olmadigını söyledi
Ben ne yapmalıyım arkadaşlar ortalama iki gün önceki konuşmam odur şu an dan itibaren geri dönmesi için napmaliyim 1 aya dogum gunu var yanina gidemem benim ailem onu biliyordu ama onun ailesi beni bilmiyordu hediye alip evine yollayabilirim ama.
şu an gerçekten psikolojik anlamda çok kötüyüm 6 aydır böyle budurum agladım özürler diledim olmadı.
Geri dönmesi için lütfen yardım edin artık yazmamı istemiyor engelledi beni dogum gununde bir kelime yazcam dedim tamam sadece 1 mesaj dedi bunca zaman ne yazdiysam kaba sekilde beni istemedi yazma dedi engelledi hatta.
Onu hala çok seviyorum nasıl bir yol izlersem geri kazanırım yazmakla olmuyor haftada 1 yazdım ortalama 10 gün veya olmadı lütfen yardım edin şimdiden teşekkürler onu hala çok seviyorum 7 yıl ilişki sevgili dönemi ondan öncede bir 6 ay var flört dönemi beni sevmedigini benden ve benim unutmamı istiyor kesinlikle beni istemiyor çok ilgiliydim ilgisiz degildim konusurduk ederdik 7 yil icinde detaya inersem roman olur resmen😥😥😥😥😥😥 yardım edin ne yapmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer