SEVGİLİM KIZ KARDEŞİNİ DAHA ÇOK ÖNEMSİYOR SİZCE NE YAPMALIYIM KIRILMAKTA HAKLI MIYIM YARDIM EDİN?

Bugün size örnek olarak anlatıcam. Kız kardeşi 13 yaşında ve beni çok seviyor. Ben de onu çok seviyorum. Ancak erkek arkadaşım sanki kız kardeşi 4-5 yaşındaymış gibi davranıyor. Sürekli onu övüyor. Ve iyi tepki vermemi bekliyor. Halbuki ergenliğe girecek yaşa gelmiş bir kız ki davranışları zaten ergenliğe girdiğini gösteriyor. Neyse yılbaşı hediyesi olarak kız kardeşi bi kupa almış sevgilime. Sevgilim de bana aynen şunu yazdı. “Hayatımda aldığım en güzel hediye bu kupa” cümlesini yazınca sinirlendim. Yani benim aldıklarım veya benim önemim yokmuş gibi hissettim. Hani o kadar güzel hediye almak için çabaladım. Ve kardeşi bi kupa alıyor hayatındaki en güzel hediye o oluyor? Ben de sinirlendim bana karşı haksızlık olduğunu düşündüm doğal olarak kırıldım üzüldüm. Ve kendisi buna tepki gösterdiğim için kızdı bana tepki gösterdi. Gereksiz alındığımı söyledi. Hayatında en güzel önemli şeylerinin benim olduğunu düşünürken bu cümlesi beni çok kırdı. Sizce ne yapmalıyım? Kırılmakta haklı mıyım? Sonuç olarak benüm hediyelerimi beğenmediğini düşündüm. Demek ki o kadar beğenmemiş o kadar da önemli değilmiş ben aldığımda bu kadar sevinmiyor çünkü. Tepki göstermeye devam edeyim mi sizce?

SEVGİLİM KIZ KARDEŞİNİ DAHA ÇOK ÖNEMSİYOR SİZCE NE YAPMALIYIM KIRILMAKTA HAKLI MIYIM YARDIM EDİN?
Cevapla