Oyunda bir kiz benden instagram istedi verdim..
{ben tanismak istemedigimi söyledim }
Yalnizliği sevdigimi söyledim
Üstüme düstü
Daha tanimadan biz dostca
konusuyoruz dedi her neyse ben kizla bos zamanlarimda arkadas olarak galiba fazla konusmus cunku espri karikatür kulturum cok genis mesleğimden dolayi.
Bana canim vs. iltifatlar atip kalp atmaya basladi sonra goruntulu konustuk
Sen cok yakisiklisin ya sen beni begenmezsin dedi
bende dedim ki
bayadir konustugum kisinin yuzunu
gormek isterim deyince
yuzunu gosterdi hosuma gitmedi
fakat kirmak istemedim 2 gun mesaj atmadim vicdani rahatsizlik duydum geri dondum
Sonrasinda attigi mesajlarla sevdigine %100 emindim
Acilmadim bile
Ama emin olmak icin bana karsi ne hissediyorsun deyince
Sen benim dostumsun seni cok seviyorum
4 gun hic girmedim yalvarma mesajlari atmis merhametime siğmadi geri cevap verdim.
Bana kalpli seyler atinca
{Yapma Biz Dostuz Senle}
yazdim.
Dedi ki dostlar birbirine kalp atabilirmis
bunda ne var ki bitanem yazdi.
Her neyse sonra tartistik ben nasil biri oldugunu gorunce daha sogudum bir sey yazmadim özür dilemeye basladi.
Acik acik kizi kendimden sogutmak icin binbir türlü seyler denedim fakat basaramadim daha cok baglandi
En sonunda aradim İstemedigimi soyledim istemiyorum dedim ve onun gibi seyler soyleyince
bir ay hic mesaj atma senden cok sikildim dedim
Beni bir abi baba kardes olarak gordugunu beni yemin ederek sevdigini soyledi.
Babasiz bir kizin ;
2 ay tanidigin birini bu yere koyabilmesi
imkansiz geliyor bana
Bana o gece mesajda ;
Seni sen istemedikce rahatsiz etmeyecegini ,
Istedigim saatte ona yazabilecegimi ,
Soyleyip ertesi gunu tekrar beni merak etmesini
Hic anlamis degilim
Benimle sevgili degil ve sevgilisi de yok ustelik
Zaten benimle sevgili olsa bile istemiyorum hic
onu istemiyorum cidden istemiyorum beni
sikmaya basladi intihar eder diye korkuyorum psikolojim bozuldu bu durumdan
Ruh ve sinir hastanesine yaticağim bu gidişle
Merhametli biri olmasam engellicem yapamiyorum
O gün baya agladigini söyledi.
bu kiz baska bir sehirde
ben baska bir sehirdeyim
Eli elime bile değmedi niye birakmiyor pesimi.
{ben tanismak istemedigimi söyledim }
Yalnizliği sevdigimi söyledim
Üstüme düstü
Daha tanimadan biz dostca
konusuyoruz dedi her neyse ben kizla bos zamanlarimda arkadas olarak galiba fazla konusmus cunku espri karikatür kulturum cok genis mesleğimden dolayi.
Bana canim vs. iltifatlar atip kalp atmaya basladi sonra goruntulu konustuk
Sen cok yakisiklisin ya sen beni begenmezsin dedi
bende dedim ki
bayadir konustugum kisinin yuzunu
gormek isterim deyince
yuzunu gosterdi hosuma gitmedi
fakat kirmak istemedim 2 gun mesaj atmadim vicdani rahatsizlik duydum geri dondum
Sonrasinda attigi mesajlarla sevdigine %100 emindim
Acilmadim bile
Ama emin olmak icin bana karsi ne hissediyorsun deyince
Sen benim dostumsun seni cok seviyorum
4 gun hic girmedim yalvarma mesajlari atmis merhametime siğmadi geri cevap verdim.
Bana kalpli seyler atinca
{Yapma Biz Dostuz Senle}
yazdim.
Dedi ki dostlar birbirine kalp atabilirmis
bunda ne var ki bitanem yazdi.
Her neyse sonra tartistik ben nasil biri oldugunu gorunce daha sogudum bir sey yazmadim özür dilemeye basladi.
Acik acik kizi kendimden sogutmak icin binbir türlü seyler denedim fakat basaramadim daha cok baglandi
En sonunda aradim İstemedigimi soyledim istemiyorum dedim ve onun gibi seyler soyleyince
bir ay hic mesaj atma senden cok sikildim dedim
Beni bir abi baba kardes olarak gordugunu beni yemin ederek sevdigini soyledi.
Babasiz bir kizin ;
2 ay tanidigin birini bu yere koyabilmesi
imkansiz geliyor bana
Bana o gece mesajda ;
Seni sen istemedikce rahatsiz etmeyecegini ,
Istedigim saatte ona yazabilecegimi ,
Soyleyip ertesi gunu tekrar beni merak etmesini
Hic anlamis degilim
Benimle sevgili degil ve sevgilisi de yok ustelik
Zaten benimle sevgili olsa bile istemiyorum hic
onu istemiyorum cidden istemiyorum beni
sikmaya basladi intihar eder diye korkuyorum psikolojim bozuldu bu durumdan
Ruh ve sinir hastanesine yaticağim bu gidişle
Merhametli biri olmasam engellicem yapamiyorum
O gün baya agladigini söyledi.
bu kiz baska bir sehirde
ben baska bir sehirdeyim
Eli elime bile değmedi niye birakmiyor pesimi.
Güncellemeler
+1 yıl
Konu Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
1 erkek yok mu yorum yapicak hi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar