Merhaba arkadaşlar. Benim 1 yıllık bir ilişkim var. Ben 27 yaşındayım ve kız arkadaşım da 23 yaşında. Ve onu çok seviyorum evlenmeyi de düşünüyorum fakat malum ülke şartları belli ve ben de asgari ücretli bir işte çalıştığımdan dolayı şu an ne düğün yapacak ne de ev kuracak durumum var zaten ailemle aldığım ev için kredi çekmiştim ayda 2.600 TL kredi ödüyorum ve 10 yıl sürecek bu kredi borcu neyse. Kız arkadaşım da kıytırık geleceği olmayan bir 2 yıllık bölüm okudu. Mesele şu. Geçen buluştuğumuzda bir arkadaşın düğünü olacağımı söylediğimde bana : Sen ne zaman evleneceksin ya yaşın geçiyor dedi. Ben dondum kaldım çok
ve şunu dedim. "Ne demek ne zaman evleneceksin bu nasıl bir soru, biz evleneceğiz" deyince bana biraz gayri ciddi tarzda Hıı evet dedi. Bu çok kafama takıldı. Sen ne zaman evleneceksin derken ikimizi kastetmediği çok belliydi pff
Acaba evlilik düşünmüyor mu? beni seviyor ama bu kadar ciddi düşünecek kadar da değil mi yoksa🤔? Bir de ona sık sık görücüler geliyor of, ya birine evet derse 😔
ve şunu dedim. "Ne demek ne zaman evleneceksin bu nasıl bir soru, biz evleneceğiz" deyince bana biraz gayri ciddi tarzda Hıı evet dedi. Bu çok kafama takıldı. Sen ne zaman evleneceksin derken ikimizi kastetmediği çok belliydi pff
Acaba evlilik düşünmüyor mu? beni seviyor ama bu kadar ciddi düşünecek kadar da değil mi yoksa🤔? Bir de ona sık sık görücüler geliyor of, ya birine evet derse 😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer