Her ne kadar duygular önemli mesafe teffarruat diye düşünülsede, yan yana bir günü sonlandımadan, bi kahvenin tadina yan yanayken varamadan, (an) ın keyfini ona dokunarak çıkarmadan uzun vadede sürdürülebilir bir ilişki olacağına inanmanın gerçeği yansıttığına inananlardan değilim.
Hal böyleyken işin içine maddiyatın girmesi kaçınılmaz oluyor. Ekonominin durumu ise malum. Bu durum uzak mesafe ilişkilerini bitme noktasına getirir mi sana göre?
Maddi imkansızlık uzak mesafe ilişkilerinin bitmesine neden midir?
Evet getirir bence. Maddi durumu bunu karşılayacak boyutta olan insanlar için tabiki sorun değil ama hasretin, özlemin üstüne bir de maddi imkansızlıklar nedeniyle görüşme kısıtı eklenirse o zaman her şey içinden çıkılmaz bir hâle gelebiliyor. Bu nedenle uzak mesafe ilişkisi insanı bir süreden sonra yoruyor..
Uzaktan sevgili yapan kendisine saygısı olmayan bir kardeşim zaten. İnsanlar gerzkkalııı, aynı semtinden flört için jest ve mimiklerle işaret çakan nice insanı görmezden gelirler, kaçarlar internetten onlardan daha iyi olmayan birine karşı aşk kudurması yaşarlar. Neyinden etkilendin desen, tamamen kendi hayali tasarımıyla yaptığı fazla idealizasyon. Hayal tuzağından başka bir sey değil
Evet etkiliyor sevdiğin insana karşı olan özlem duygun onu görme ve yanında olması isteği doğurur ama imkanlar el vermeyince bunu dilediği gibi yapamaz bu sıkıntılar zamanla ilişkide sorunlar ve soğumalara sebep olur..
aynı şehir de olsan da her an görüşmen imkansız olabiliyor bu sanırım geçirdiği vakti kaliteli olarak değerlendirmeyen çiftlerin ilişkilerinin bitiyor olmasına işaret bana göre :)
Uzak mesafe ile maddiyat arasındaki ilişkiyi çözemedim. yol masrafından başka ne var ki? madem her haftasonu görüşmek maddi yönden zararlı oluyor, o zaman da uzaktan birini sevmezsin olur biter.