AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Sevgiline şeyin küçük de bi daha yüzüne bile bakmaz :D
hmm düz ayrıl bahane bulmana gerek yok gizli saklı bir şeyler yaparkenki rahatlıgin insanların yüzüne de olmalı
Yalan söylüyorsun. Hemşire değilsin. 5- 6 senedir birlikte neden hala evlilik yok. Ne eskisinin ne de yenisi seninle evlenir. Sen sadece oyuncak oldun.
Çok basit.
Ben maddî hazlara, bedensel zevklere düşkün, şekilci biriyim diyeceksin.
Ya o sarisin mavi gözlü assistanda ilerde seni baskasi icin birakirsa?
bırakmaz
Kesin degil kesin olsaydi zaten defol ona derdim 😂
kıskanma aşko
Gercekten kiskanmiyorum aciyorum belki troll bi sorudur 😂 yani eger degilse igrenc bir karakterin var insallah trolldur
Ahahahhaha
açık açık söyle..
en azından üzülmesin, değmezmiş deyip önüne baksın..
Ah kıyamam, kolay olmuyor demek?
Arkadaşlar kolay olmuyormuş, görüyor musunuz?
Tüh.
Hemen ayrıl o çocuğu haketmiyorsun, o doktor da seni bırakacak nasıl olsa
Eger eski sevgilinle mutlu degilsen yuzune direk artik istemedigini soyle ayril ama bir diger konu doktor konusuna hemen girisme derim ayrildiktan sonra saglikli bi kafayla tekrar dusun derim.
O cocuk sana tekmeyi basinca geri eski sevgiline donersin sen bide genelde hep boyle olur hsbdjd
Kesinlikle böyle olucak
Başkası var de. Oda sana beddua etsin. O daha iyisi de gün gelip seni bıraksın
Allaahh kanser edeceniz beni hee, nerde sadakat nerde bağlılık hocam ama yapma ayıp be 6 sene diyosun höh yani yazık değil mi
daha iyisini buldum ne araba değiştiriyor sanki ruhsuza bak...
sen ne anlarsın vasıfsız weled
hemşire olmuşsun kendini maldan mı sayıyorsun hastanedeki temizlik personeli bile sizden daha çok kazanıyor yeni sözleşme ile, neyin tribindesin sdjfsdf
sen bir b0k olamamışsın :D
anca senin gibiler bi b*k olur ben vasıflıyım çok şükür :)
Hemsireler 9 10 bin alıyor özel klinikte çalısanlar belli bir yıldan sonra cerrah parası alıyor sen önlisans okuyanlarla karıştırdin galiba onlar hem agır calisiyor hem çok düsuk alıyor
@Gökkuşağımkayboldu0 he tamam aldatmasında sorun yok yani, hemşireliği tartışınca sorun oldu. ne kadar karaktersiz duygu yoksunusunuz.
Hayır tabiki aldatması sorun 6 yıllik ilişkisini hiç tanımadıgi biri için bir hevesle bitiriyor o ayri konu ama sen onun karaktersizligınden butun meslektekiler hakkında bir sey soylemişsin yanlış bir bilgi yani bende dogrusunu söyledim. Şimdi iyi bak bunun o sevgilisi bu kızi asla unutmaz çok sever yerine kimseyi koymaz boyle kizlar yarıyor size iyi temiz kalpli bir kız olsa sevmezsiniz
@Gökkuşağımkayboldu0
sozcu. com. tr/2021/ekonomi/vasifsiz-iscinin-maasi-hemsire-ayligini-gecti-6657738/
ben bu habere istinaden dedim, bi tarafımdan uydurmuyorum yani.
Benim ablam hemşire hemsire olan arkadaşlarımda var 7 24 bunlarin çenesini lafini çekiyorum bende uydurmuyorum o sana bagli kendini gelistirmene baziları kapı kapı dolanıyor iş arıyor alınmıyor bazilarina ozel klinikler kendileri teklif götürüyor okulda ve hastanede ne yaptığına bağlı böyle erkek peşinde koşarsan tabi kendini gelistirmezsen sonuç boyle olur
Ne çirkin bir soru, ayrıca kızların verdiği cevaplar da daha çirkin, ne karaktersiz insanlarsınız siz ya.
ne sanslisin ya daha yakisklisi bulmusun ben birtane bile bulamiyorum
Çirkin olduğun icindir
ne alak kim dedi cirkin sensin cirkin mal
Yakışıklı bulamıyorum demişsin ya
yakiskli yokda ondna hepsi hirstiyan kizlarin altian yatior
sen dalga geçiyorsun herhalde. gelen cevapları okuyup gülüp eğleneceksin şahsen ben bunu anladım. yazık.
ee onun sağlam oldugunu nerden biliyorsun belki oda seni birakacak tıkılayip😆
ben sana laik degilim dee git karakterli onurlu seni seven yola cıktıgını yolda bulduklarına degımsyecek bi kız bul de
Off ağır oldu aga ama hak etti
@bikullanici123 öyle bilader 6 senedir aklı nerdeydi ayrılıkla olur anlarız ama kesin zengin birini bulmusutur genelde öyle olur
O çocuğun yaşayacağı psikolojiyi düşünmek bile istemiyorum. Ama intizarın'da dediği gibi "bir gün pişman olup geri dönersen eğer unutma ben o artık eski ben değilim."
@bikullanici123 ben yasadım aynısısn 6 sene sonra bir ay ıcınde cok zengın dıye alen acele 3 günluk tanaıdııg adamla evlendı benle birlikteyken sadece telelfondan fecden engeleldı tamam okadar
@bikullanici123 yok iste sonra diyorlar 38 yasına geldın neden evlenmıyorusn nasıl evlenceksın güvenlırı kım var sonra basını belaya sok
Satış var demek direkt söyle 5 sene oldu yeter da bir sal beni de
Arabamı bu değiştiriyorsun çocuğun senle ilgili ne hayalleri vardır şimdi 5-6 yıl diyorsun
Daha iyisi olduğunu nasıl anladın? Koklayarak mı? Kırkağaç kavunu mu bu?
Senin bu yaptığın şerefsizlik oluyo 🙄 o asistanda sana yapsa aynısını ne yapardın 🙄
Yakisikli diye degil gercekten birseyler hissediyorsan ayril
Aldatmış oluyor kız zaten bunu destekliyorsun
Hesap meselesi nerde mutluysan orada kal para her zaman mutluluk getirmeye bilir
İkisi de kötüsünü bulmuşlar, yazık..
Güzel söz👍🏻🤗
Biri karakter mi dedi?
Daha iyisi de seni bekliyordu kesin
Bahane çok uydur gitsin
Bu kadar troll soru olmaz be
Plastik cerrah olsana sen de.
Yazık ya üzüldüm sevgiline.
Bu nasıl bir zihniyet 😒
Sen tipe aşıksın senden bir şey olmaz
Seni hak etmiyorum 🤣
Bahaneye gerek yok gönlüm geniş üzgünüm de gitsin
Bu gönlüm genisin manası tam olarak nedir
O sana sınavdı kaybetme sevgilini pişman olursun
Açık açık söyle aşkım
Şu andaki sevgilin ile arandaki problem ne ki?
Kafalar uyuşmadi veya sorun yarat kavga çıkar vs
utanmaz aranmaz yazık sana
Ayrilmak istiyorum de engelle
O çocukta sana aynısını yapacak merak etme.
Prof buluncada bu asistani unutursun demek
Açıkca soyle bitir doktorla da hemen kapılma
Bahaneye gerek yok direkt ilişkiye başla diğeriyle
@Dhhdhs tr erkeğine müstehak.
@Dhhdhs he he hadi az ötede havla.
Boşanmak istiyorum de
Senden daha iyisini buldum dersin. Ayrılırsın.
Karaktersizligin insanda vücutt bulmuş halisin
Önce vicdanına sor bu soruyu.. ama tabi varsa
Cinsel ilişki yaşadınızmı eski sevgilinle
aynen
Doktorun haberi olduysa belki o yüzden yaklaşmıştır sana
sizin gibi çomar mı sanıyorsunuz
Zikip bırakınca görürsün çomarı
:) Allah akıl versin
Biz kadınlara bir gunde kusmedık
Milli bahanemiz sen daha iyilerine layıksınn
Bu soruyu okut yeter
Bı erkeklere derler yazık
Bu arada deve için atını kesen deveye koşarak yetişmek zorunda kalır diye bı laf var ins yetisemezsin soluk soluğa kalıp arkasından abow diyip ellerini gözünün üstüne koyup devenin gidişini izlersin
🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮
Off o değilde biseksueller dm
Siz gerçek misiniz yaa
5 6 seneni çöpe atma
Cv mi yapıyorsunuz 5 6 sebebi çöpe atma derken
Vay mk