Sevmediğin bir insanla sırf takılmak için beraber olmak doğru mu?

24 yaşıdayım ve bu zamana kadar sevgilim olmamıştı. İlk defa oldu ve kız beni çok seviyor. Ben de hoşlanıyorum ama pek sevgi yok hayatımdaki ilkleri onda tattım öpüşme, ilerisi vs her şeyi ama artık sıkıldım.

Başka kızlarla olmak da istiyorum ne yapmalıyım?
Sevmediğin bir insanla sırf takılmak için beraber olmak doğru mu?
Cevapla