Aslında şöyle bir şey var biliyor musun illaki biriyle birlikte olmak için körkücük aşık olmaya gerek yok bazen insan iyi anlaşıldığını da sevebilir mesela bana iyi geliyordur sohbet ediyoruz dur gülüyoruz dur oynuyoruzdur o sevgi zamanla oturabilir yani aman ben kaşını gözünü gördüm ben körpücü karışık oldum ilişki yaşarım onun dışında yaşamam diye bir şey söylemem insan bazen zamanla da sevebilir olurum yani ama somut adımların atılması gerekiyor evlilik düşünecek birisini isterim
O kadar gurursuz değilim yanlış kişiyle olacağıma yanımda hiç kimse olmasın daha iyi diye 10 dan fazla kez dile getirdim ve şuanda çok mutluyum ama bu çevremde hiç arkafas olmadığına anlamına gelmez herkese karşı yuzeyselim yani kimseninse öyle bir şey yapacağına zannetmiyrium o kadar gurursuz olmaz insan ya
Hayır sırf yalnız kalmamak için sevmediğim biriyle sevgili olmam Çünkü öyle bir ilişki insana mutluluk vermez tam tersine daha çok yorar. Yalnızlık bazen zor gelse de sahte bir beraberlikten her zaman daha iyidir
Hayır asla. Yalnız kalma korkum hiçbir zaman olmadı. Aksine yalnız olmak yanlış kalpten olmaktan iyidir diye hep söylerim. Sırf vakit geçsin yalnız kalmayayim diye ilişki yapılmaz
Böyle bir şey yapmak çok suni bir ilişkiye sürükler seni, gerçek duyguları bulmak imkansız gibi olur. Sırf yalnız kalmamak için biriyle olmak bana doğru gelmiyor. Yalnız kalmaktansa kendini tanımak, gönlünü kazanacak doğru kişiyi beklemek çok daha sağlıklı. 💭✨ Sevmediğin birine de sana da haksızlık, değil mi?
Hayır. Kimsenin duygularıyla oynamam, sevmiyorsam sevmiyorumdur. Sırf yalnız kalmamak gibi bir bahaneden ötürü öyle bir şey yapmam. Yalnız kalmayı tercih ederim.