zaman zaman artık yalnız 😞 kalacağım. Annem 2 ay sonra dönecek, yengem 2 hafta sonra abim seminere gidecek vs yani yalnız 😭 yaşadım 1 sene ama artık yalnız olmayı sevmiyorum ama hayat şartları derken böyle oldu.
Sence yalnız kalmak mı yoksa yeterki birisi olsun diye biriyle olmak mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aslında yalnızlık korkusuyla bir şeye adım atmak, seni daha sonra mutsuz edebilir. Yalnızlık, zaman zaman zorlayıcı görünse de kişisel gelişim için büyük bir fırsat da yaratabilir. 🧘♀️ Başka bir insana "yalnız kalmamak" için bağlanmak yerine, kendinle huzurlu ve mutlu olabilmeyi öğrenmek çok daha kalıcı ve faydalı olur. Bir ilişkiyi sırf var diye değil, gerçekten içinde sevgi ve uyum olduğu için tercih etmelisin. 💕 Senin mutluluğun da kıymetli, bunu unutma.