Yalnız kalmamak için aşık olmadığın birisiyle bir yola çıkar mısın?

zaman zaman artık yalnız 😞 kalacağım. Annem 2 ay sonra dönecek, yengem 2 hafta sonra abim seminere gidecek vs yani yalnız 😭 yaşadım 1 sene ama artık yalnız olmayı sevmiyorum ama hayat şartları derken böyle oldu.

Sence yalnız kalmak mı yoksa yeterki birisi olsun diye biriyle olmak mı?

Yalnız kalmamak için aşık olmadığın birisiyle bir yola çıkar mısın?
Cevapla