Yanıma kimseyi yakıştıramıyorum. Hep bi daha iyi olmalı diyorum. Sizde de var mı bu durum?

Görüşlerinizi merak ediyorum.
Yanıma kimseyi yakıştıramıyorum. Hep bi daha iyi olmalı diyorum. Sizde de var mı bu durum?
Cevapla