29 yaşındaki bir erkek neden yavaş ilerlemek ister? Neden mesafe alır ama kendini unutturmamaya çalışır?

Yedekte mi tutuyor diye düşünüyorum ama bilemiyorumda maddi durumu çok iyi değil öğrenci hala ama 2 sınavı verdikten sonra durumunu toplayacak. Daha sağlam temel mi atmaya çalışıyor yoksa yedekte mi tutuyor anlamıyorum. Ama arkadaş gözüyle bakıyoruz birbirimize de
29 yaşındaki bir erkek neden yavaş ilerlemek ister? Neden mesafe alır ama kendini unutturmamaya çalışır?
Cevapla