30 yaşında bir erkek neden her şeyi yavaştan almak istiyordur?

Her şeyi çok yavaştan alıyor. Aramızda 5 yaş var. İkimizde master yapıyoruz. Ben onunla daha çok buluşmak ve vakit geçirmek onu tanımak ve her gün görmek istiyorum. Ama o daha çok mesafeliyavaş ilerliyor? İlk başta maddiyatımız olmadığı için düşündüm. Yedekmiyim diye düşündüm ama görüştüğü de yok. Çok yalnız biri (çevresinden biliyorum), tek takılmayı seven, asosyal ve biraz özgüveni yok gibi. Hep gönül meselelerinden uzak kalmayı tercih etmiş. Sizce ne yapmalıyım?
30 yaşında bir erkek neden her şeyi yavaştan almak istiyordur?
Cevapla