Arkadaşlar bu durum kötü mü sizce kendimi çok kötü hissediyorum?

Nişanlıyım ve hep nişanlımla buluşuyorum hiç başka arkadaşlarımla buluşmuyorum ki zaten buluşmayı ben teklif etmem hiç arkadaşıma arkadaşlarım var normalde ya da üşenip gitmiyorum bazen denk gelmiyor nişanlım arkadaşlarıyla buluşuyor ama ben bi nişanlımla buluşuyorum sizce nişanlım kötü düşünüyor mudur ondan başka kimsem yokmuş gibi muhtaç gibi ondan başka kimseyle buluşmamam kötü mü duruyor
Arkadaşlar bu durum kötü mü sizce kendimi çok kötü hissediyorum?
Cevapla