Sevdiğinizi itiraf etmekte cesur musunuz yoksa platonik takılmak mı daha hoş?

Ben bu konuda direk sevince belli ediyorum. Beklemeyi emin olmamayı hiiç sevmiyorum olmazsa da olmuyor böyle olmak mı daha iyi bence evet🤭
Sevdiğinizi itiraf etmekte cesur musunuz yoksa platonik takılmak mı daha hoş?
Cevapla