Sevgilimle kavga ettik. Bana göre ben, ona göre o haklı. İkimizde inatçıyız ve geri adım atmıyoruz? Ne yapmalıyız?

Kova-Başak burcu uyumsuzluğu arkadaşlar ben ettim siz etmeyin. :D İkimizin de inadı ve haklı olmakta ki ısrarcılığı o kadar fazla ki ne zaman kavga etsek bu döngü yaşanıyor maalesef. Uzlaşma gerekir ilişkilerde ama biz hiç onu yapamıyoruz. Alttan al vs de demeyin onu denediğim bir dönem de oldu haklı olmama rağmen benim adım attığım zamanlar. Ancak bir söz var ya siz alttan aldıkça karşınızdaki tepenize biniyor yani o yöntem de işe yaramıyor. Kavganın konusu da önemli değil, ne yapmalıyız mesele bu.
Sevgilimle kavga ettik. Bana göre ben, ona göre o haklı. İkimizde inatçıyız ve geri adım atmıyoruz? Ne yapmalıyız?
Cevapla