Eğer bir gün evlenirsem ben de böyle olurum ahaha 😂
Bence gayet normal, rahatına düşkün olan insanlar yalnız kalmayı ve yalnız yatmayı çok severler. Evliliğe alışmaları da bir hayli uzun zaman alır. Eşin bu alışma süreci içerisinde sana anlayış göstermeli diye düşünüyorum.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bir zaman alışamamanız normal yani sonuçta bekar kaldığınız süre boyunca hep tek yattınız ve kocanız bir yere kadar da size anlayış göstermek durumunda. Ama bir süreden sonra artık kendiniz isteyip kocanızla uyumanız gerekir yani bu süreyi çok uzatmamaya bakmalısınız. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
00 Yorumla
istisnai durumlar olabilir yalniz kalmak isteyebilirsin surekli olursa evliligin zarar gorecektir. evlilik gerektiginde birbirini anlamaktir
60 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYeni evlenmişsin yadırgaman doğal. Ayrıca insan evlendikten sonra kendine özel bir alan bırakmalı. Bu sağlıklı şekilde olduğu sürece eşin ve sen hem kendinize hem de diğer insanlara zaman ayırabilirsiniz.
21 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılMadem aynı yatakta uyumak istemiyorsun niye evlilik yaptın
160 Yorumla
+1 yılBu anlattıklarını kendisine anlatsan sorun çözülür aslında.
110 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılçok tepki gösterilmiş. troll mü bilmiyorum ama ben bunu haklı buluyorum. sarılıp uyumak elbette güzel ama bazen kişisel alana ihtiyacın olabilir. onun da ihtiyacı olabilir hatta. sadece bunu anlatmaman biraz sorunlu bir hareket bence. ben evli değilim ama bazen yalnız kalmak istediğim zamanlar oluyor ve sevgilime bunu söylüyorum. "bugün şu saate kadar biraz kendi kendime olmak istiyorum" tabii ki karşımdaki insanı canımdan çok seviyorum ama kendimi de seviyorum ve bazen kendimle vakit geçirmek istiyorum. bu kadar tepki gösterilmesi saçma. evliliğin tek amacı birlikte uyumakmış gibi "neden evlendin o zaman" diyorlar. evlendin çünkü sevdiğin insanla hayat arkadaşı olmak istedin. evlilik birbirine mecbur kalmak demek midir allah aşkına? asıl siz sadece aynı yatakta bulunmak için mi evleniyorsunuz? evliliğin simgesi yatak mıdır? ne kadar sığ düşünceler bunlar. ne kadar çok dogmalarınız var sizin... ayrıca yatak ve sevgiyi nasıl bağdaştırdınız?
110 Yorumla- +1 yıl
e madem öyle hayat arkadaşı olarak bir araya geleceksek ayrı evde oturalım o zaman tek amaç hayat arkadaşlığı değil mi ama
- +1 yıl
veya her şeyi geçötim evet neden evlendin kanka olarak kal o kişiyle :D :D ona hayat arkadaşı denmez kanka denir
Cevap sahibi+1 yıl@Клвдияивановна sığ bi düşünce
- +1 yıl
Ya bende diyorum ki dediğin hayatı yaşa ama evlilik yapma sığ bisey değil sen o kişiyle arkadaş olmuş oluyorsun yeni nesil utanmasa diyecekki evlenelim ama ben istediğim erkekle sen istediğin kadınla takil bizimde aramızda temas olmasın gerçekten Cook modernizm (!) Anlayışı 😂😂😂😂😂😂😂
Cevap sahibi+1 yıl@Клвдияивановна ayrı yatakta yatmakla başkasıyla yatmayı nasıl bağdaştırdın? modernizm bile değil benim dediğim. öyleyse birlikte yatmak geleneksel mi oluyor ahghadg evlenince bu hayattaki tek konumumuz eş olmak olmuyor. aynı zamanda insanız ve bireyiz. her zaman olursa tabii ki olmaz ama ayda yılda bir insanın sıkkın bi dönemi olur ve kendi başına kalmak ister. bunun neyi size battı? cidden sizlerle evlenenlere sabırlar dilerim. evleniyorsan onunla yatmaktan önce onu anlaman ve onun kişisel alanına saygı göstermen gerekir. nazikçe "bugün için yalnız kalabilir miyim" dedikten sonra karşı taraf da sorun etmeyecektir zaten. bunu kalkıp "evlenme o zaman" diye savuşturmak dünya saçması. ne eşler var birbirlerinden uzakta yaşamak zorunda kalan. o halde onlar da boşansın? aykırı bir şey bile değil bu neden modernizme vurdunuz anlamadım. ha ama bu konuda bile böyle saçmalıyorsanız allah bilir modern konularda neler düşünüyorsunuzdur
- +1 yıl
Tamam sen eşinle kanka ol okey senin hayatın
- +1 yıl
O kişisel alana saygı konusu büyüyor emin ol ya canım bugün yalnız yatabilirmiyim öbür gün tekrar öyle öyle bi bakmışın yatakları ayirmisin anlatabildimmi eğer sen canın sıkıldığında bunu eşinle paylaşmayıp yatağı ayırma noktasına gidiyorsan sorun sendedir o zaman benim arkadaşlarım süzme canım senin mantığına göre canı sıkkın olsa biseye uzulsede kırılmadan sıkılsa da her zaman beraber yatmıştır çünkü yatağa ne olursa olsun ne küs girerler ne de sikintiliyim uzak dur derler ama tabi yeni nesil yeni bir dünya anlayışı geliştirdi x ve y kuşağı onlara göre mağara adamı
Cevap sahibi+1 yıl@Клвдияивановна ya çok affedersiniz ama m*al mısınız? gerçekten okuduğunuzu anlamadığınızı düşünüyorum. ya da fikrinizi savunabilmek için saçmalıyorsunuz. konuyu çektiğiniz noktalara bakın. sizinle bu yüzden tartışılmıyor direkt kuşak muşak diye saldırıyorsunuz. eğer mesele kuşaksa allah sizin kuşağa akıl fikir versin.
- +1 yıl
Senin dediğine katılıyorum katılmıyor değilim bende ama o bir iki üzüyor onu demek istedim
- +1 yıl
Yorumumu okur musun ben sana katılmıyorum demedim diyorum bunu ayrılık noktasına çeken oluyor diyorum anlatabildimmi ayrıca konuşma üsluba dikkat edersen sevinirim
+1 yıltek kelimeyle şiunu soracağım o zaman madem alışkın değilsin madem bazı şeylerden vazgeçemiyorsun neden evlendin?
60 YorumlaHazır değilseniz evlenmeyeceksiniz. Sonra böyle problemler yaşıyorsunuz.
50 Yorumla
+1 yılBence evliliğin amaçlarından biri de bu beraber uyumayacaksan ne anlamı var ki severek evlendiysen o insanla en azından sarılmayı ona sarılarak uyumayı borçlusun haklı yani eşin lafın kısası mecbursun birlikte uyumaya alışsan iyi olur yoksa evliliğin kısa sürer benden söylemesi
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Ben olsam gelir kucaklarlar kucagimda bi bebek sallar uyuturum nolmus yani alisana kadar eside olurum yatagida ama ayri yatmayi istemem bu is illa cinsel bi aktivite olcak die değil yani nasi diyim nefes sesi huzur vermeli guvende hissetmelisin bi ohbe diyebilmelisin
12 Yorumla- +1 yıl
Içim ısındi
- +1 yıl
@Sallamalan en buyuk hayallerimden biri evlenince sallanan sandalyede film izlerken esimde kucagimda uyuyup kalalim oyle misil misil o sicaklik o duygu yani cinsellikle alakasi yok kalplerin beraber attigini hissetmek gerek dokunarak duyarak bu yuzden asla ve asla ayri yatmak istemem ama bunun icinde zorlarsam mutlu oldugu icin yanimda olmaz tartismamak icin yanimda olur ben oyle bise istemiyorum beni gorunce kendi direk kucagima yayilmali ona rahat bana huzur gelmeli
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılEvlilik hayatının olmazsa olmazıdır yatak odası muhabbetleri. Haliyle kadın için de erkek içinde mutlu ve huzurlu bir yatak odası meselesi arzu edilen, hayal edilen bşr olaydır. İyi ve sorunsuz bir birlikteliğin olduğu ilişkilerde zaten eşler koyun koyuna uyumayı çok önemli ve değerli bulurlar. Sorununuz her neyse çözün. Yatakları ayıracak kadar, aynı yastığa baş koymayı önemsiz bulacak kadar bağlarınızın gevşemesi hiç doğru değil.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba...
Yıllarca tek yatıp bir anda biri ile yatmak tuhaf
Zamanla alışırsın hatta uyuyamazsın bile :))
Eşinle konuş seni anlamasını biraz zaman vermesini iste umarım seni anlar00 Yorumla
+1 yılİşte bu sebepten evlenmek istemiyorum evlenince hiç bir özelin kalmıyorki aynı yerde yatıyorsunuz bişe alırken onada almak zorundasın bazen bir şeyi düşünürken 2 kere düşünmek gerekiyor ben sıkılırım ya bu yüzden evliliğe uzağım evlenip başımı yakacağıma bekar kalıp hayatımı yaşarım.
En azından karışan yok rahat yaşarsın.00 YorumlaYok canım sen Ahmet (ismi sallıyorum) gilde uyu o da gitsin Ayşe (yine ismi sallıyorum) gilde beraber uyusun evli olan insanlar aynı yatakta uyuyacak diye bir şey mi var?
Ya kızım sen dalga mı geçiyorsun adam mı seçiyorsun? Evlenirsen aynı yatakta yatacaksın uyuyacaksın bir ömür boyu insanlar zaten yalnız uyuduktan sonra niye evlenir ki?10 YorumlaBu ben wğkdöwğsjwmd
Geçen annem ‘gel bugün beraber uyuyalım’ dedi, yalnız uyumaktan korkmasa hiçbir şekilde ikna olmazdım.
Rahatsız hissediyorum ben de aynı şekilde..
Bence konuşursanız bu konuyu hallolur gibime geliyor.
Kısa bir süre sonra alışacağını düşünüyorum, sonuçta hep ayrı yatmanıza tahammül edemez.
Konuşun bir bence...00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Soru muhtemelen trol ama gerçek bir olaymis gibi cevap vereyim.
Evlilikte kişilerin karşılıklı onayı ile her türlü yaşam tarzi mümkündür. Ayri yataklar, ayri evler, açık ilişki, cocuksuz evlilik.. vs
Önemli olan evlilik öncesi sıradışı olabilecek her türlü istekler konuşulup anlaşma sağlanmalı.
Evlendikten sonra oluşabilecek sıra dışı istekler ise açıkça konuşulup durum degerlendirilmeli.
Uyum yoksa, evlilik yük olur.00 Yorumla
+1 yıl"Alışkın değilim biriyle uyumaya" sözü bir bahane değil. Evli olmaya da alışkın değildin niye evlendin? Madem evlendim birçok şeye alışmak için çaba göstereceksin. Esin de belki gergin başka biriyle yatmaya alışkın ama mecbur sadece senle yatacak bundan sonra. O ne yapsın?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKucuklugumden beri yalniz yatiyorum surekli odam ayriydi vu benim icin cok önemli ne kadar sevdigim adamla evlenecek olsam da ayri yatmak istiyorum bende asla birlikte uyuyamam insan evli diye herseyi birlikte yapacak hali yok sonucta kisinin ozel bi alani var
10 YorumlaYani ben olsam kocamin yaninda yatmak onun kokusunu icime cekip sarilmak ona deymek isterdim😊 ama tabiki kendi fikrin saygim sonsuz ama bence kocanin senden cok sogumasini istemiyorsan alismaya calismani oneririm.
22 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBu kafa yapısıyla devam ederseniz bir sonra ki sorunuz "kocam neden benimle ilgilenmiyor, kocam neden benimle ayrı yatıyor, kocam yokmuşum gibi davranıyor" tarzında olacaktır.
Evlilik bu, arkadaşlık yapmaya nikah yıkılmadı sonuçta.10 Yorumla
+1 yılAra sıra koltuk da uyuya kalmak olabilir ama evli insanlar genel olarak birlikte uyumalıdır tabii ki. Zaten bunu biliyor olmalıydın, neden evlilerin yatağı 2 kişilik sanıyorsun?
20 YorumlaAslında bir zorunluluk değil fakat eşler zamanla birbirlerine yatakta alıştığı için sizin yoklugunuzda yalnız hissediyor olabilir o yüzden size ihtiyaç duyuyor olabilir ama yalnız uyumak veya yalnız kalmak herkesin hakkı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılMillet trole yormuş ama olabilir yani, tek yatmanın rahatlığını bilen bilir... Bu yüzden evliliğe gerek yok ama sen çoktan bu yola girmişsin bilmiyorum nasıl çözersin... Erkekler bombalamis kocanda sorun yapacaktır...
00 Yorumla
+1 yılAyri yat alisana kdr kocan da anlayis gostetsin konus onunla cogu kadin evlenince alismakta zorlaniyor ayni yatakta uyumaya bu gayet insani bisey yalniz yatmaya alismaktan bnde kardesim bile sarilinca daralyom
03 Yorumla- +1 yıl
Ayrı yataklarda nasıl olacak o iş
- +1 yıl
@1Ardasorsun telepati yoluyla
- +1 yıl
Terapi ile yapıyormusun
+1 yılahahhahaah hayattaki tek problemin bu olsun bacım :D Allah başka dert vermesin. kendisine uygun bir dille biriyle uyumaya alışık olmadığını ve daraldığını söylersen yatakta sana daha çok alan bırakacaktır.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Yok canım haşa niye zorunda olsun ne münasebet hem, evlendikten sonra sadece çocuk yapmak amaçlı genital bölgenizi birbirinizin içine sokup bitirip ayrılacaksınız, değmek falan yok he sonra ayıp şeyler bunlar.
00 Yorumla
+1 yılKocanla konuşsan anlayış gösterirdi. Başka yerde uyumak pek sıra dışı değil. Bana kalsa halıda bile yatatım ama evlendiğim insandan ayrı yatmak isteyeceğimi hiç sanmıyorum "tabii o da beraber yatmak istediği sürece."
00 YorumlaÇok güzel beraber uyumak buna alışmaya çalışmalısın. Keşke imkanın olsa da evlenmeden önce beraber yasasaydinjz. Ben de rahatıma düşkün biriyim. Ben de bunalirdim ama şimdi sevgilim yanımda olmadan uyku girmiyo gözüme. Gece uyanıp onu görüp sarılmak çok farklı 🤠🙈🙈
10 Yorumla
+1 yıl"Yani daha yeni evliyiz üç hafta olmuştur en fazla" bu cümleyi kuran biri zaten evliliğe hazır olmadan evlenmiş ki kısa sürede ciddi sorunlar baş gösterecektir
10 Yorumla
+1 yılE yani genelde kadınların çoğu bir sorun olduğunda yatağı ayırır gider başka yerde yatarlar eşinin de aklına o gelmiş olabilir şüphelendi normal yani öyle sorması.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılBana göre yanlış bir davranış. Ben olsam kocacığımın yanına kıvrılıp uyurdum.
40 Yorumla Niye evlendin o zaman? Evlenmeseydin sende. Aynı yatakta yatmak istemeyen eşini sevmiyordur. Ayrıl o zaman tek yat artık.
20 Yorumla
+1 yılBenim de evlenmeden en çok düşündüğüm şey bu galiba. Biriyle yatmak beni rahatsız edecektir, yalnız yatmaya alıştım, biriyle yatmaya nasıl alıcağım, eminim çok zordur
00 YorumlaEşler dargın da olsa küs de olsa o yatağa birlikte girilmeli bence. Bundan neden rahatsız oldun bilmiyorum açıkçası insanın sevdiğinin kokusu ile uyuması çok güzel bi duygu
00 YorumlaBu durumla ilgili bi doktirin vardı yanlış hatırlamıyorsam şu şekilde ayrı yatağınızda eşinizle 1 gün bile olsa herkes kendince ilişkiyi sorgular ve evlilik ciddi zararlar görür sonunda tavsiyesinde kavgalı bile olsan yanında yat o sıcaklık problemlerinizi bir şekilde yoluna koyar daha bağlar birbirine eşleri şu an yaptığınız sebepsiz yere kendi ilişkinize zarar vermek belirli bir süre sonra alışkanlık yapabilir bence alışıp bisekilde durduk yere evliliğinize zarar vermeyin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 486 cevap paylaştı.
+1 yılGerçekten alışkın olmadığın için mi yoksa bir soğukluk var mı ona karşı? Eğer alışık değilsen açık açık konuşup biraz zamana ihtiyacın olduğunu söylersin o da anlayışla karşılayacaktır.
00 Yorumla Bu konuyu onunla konuşun en azından zaman vermesini isteyin. Sonra birşekilde hallolur. Zira ilişkiler böyle böyle şekillenir. Yani genel olarak birlikte yatmak doğru olan gibi.
00 YorumlaEvlilikte en çok korktuğum şey, ilk kez bir kadınla uyuduğumda gece kalkıp başka yere yatmıştım tabi ki sabah triple uyandım :) bunu açıkça söyleseydin keşke daha evlenmeden önce
00 YorumlaYo değilsin. Başka biri ilede yatabilirsin yatağa. Biz özgür insanlarız , bu bir zorunluluk değil. Dersem yalan olur. Yatağı ayirda gör ne oluyor. O yatağa kimler kimler girer senin yerine 🤣
00 YorumlaTabi arada komşunun oğlunun yanında da uyuyabilirsin sonuçta yeni evliyim 😁 ole iş mi olur kocayın yanında uyuyacan cicim ayı geçtikten sonra istersen balkonda uyu önemli değil
00 Yorumla
+1 yılE kendisiyle konuş veya bir psikologla konuş? Yani bazen çiftlerin daha iyi dinlenmesi gerekir ama sürekli de bir yere kadar. Seks yaptınız mı eşinizle?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖnceden bana da sacma gelirdi fakat karı kocasıniz mecbur birlikte uyucaksiniz zaten evliliğin amacı bu cinsleri ve birlikte yatıp kalkmak dinde böyle kadın erkeğine sırtını bile dönse melekler lanet ediyor değişik bir durum fakat öyleymiş
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAlışacaksın artık ya da boşancan
Aynı yastıkta kocayınca diye boşuna denilmiyor, beraber birbirinize sarılıp yatacaksınız. Evliliğin gereği bu
10 Yorumla
+1 yılBe òròspu évládı derler adama , niye evlendin? Madem sévmiyordun , tîksînîyordun. Senin gibi kızları cézâlándırâcâksın işte , ben bunu séviyorum 🤗
11 Yorumla- +1 yıl
Bu tarz ifade doğru degil. Ayrıca fikrine de katılmıyorum. Evlilik formati tamamen kişilerin arzusuna göre şekillenir. Ayni yatak mecburiyeti olmadigi gibi ayni evde yaşama mecburiyeti de yok. Kişiler evlilik bagi icinde karşılıklı riza ile istedikleri yaşam tarzini surdurebilirler.
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBen aynı yatakta yatarım da birisi bana sarılınca dokununca tepikleyesim geliyor 😂 onun için ya kış 20 derecede klima çalıştırmışlığım oluyor 🤣🤣
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenriken aynı yastığa baş koymaktan bahsedilir sonuçta... yataklar ayrılınca evlilikte yavaş yavaş teklemeye başlar kocan haklı...
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılAy kız ben de senin gibi hiç sevmiyorum birinin yanımda uyumasından nefret ederim
22 Yorumla- +1 yıl
+1 :D
- +1 yıl
@TürkKızıyız 🤣🤣
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Ne yani kocamızla aynı yatakta mı uyuyacağız bi de (!)
20 Yorumla
+1 yılBende temas etmeden uyumak istemezdim illa onla birlikte uyucam ama bende değişebilirim belki, büyük konuşmamak lazım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılEvet öyle olmak zorunda. Bende buradan problem olduğu anlamını çıkarıyorum. Adam soruyor sana bence bu durumu çözüme kavuşturun..
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı. Çocuk olunca zaten ister istemez bölünme olacak
Sen yinede anlayışlı olmaya çalış
Ondanda anlayış beklemelisin anlatmasın durumu00 YorumlaYani sevdiğin insanla herşeyi beraber yapmak istersin o yüzden beraber uyumamak eşini kötü sanki bir problem varmış gibi hissettirmesi normal
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 300 cevap paylaştı.
+1 yılBu devirde kendine koca bulmuşsun birde aynı yatakta yatmaya alışkın değilim diyosun bence sorgulama uygula
00 Yorumla
+1 yılGerçekten isteseydin yatardın aynı yatakta. Belli ki evliliğe hazır değilsin. Biraz düşünüp sonra evlenmeye karar verseydin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 327 cevap paylaştı.
+1 yılHerkes eleştirmiş ama tek yatmaya o kadar alışkınım ki aklıma gelmiyor değil evlenince HER GUN yatağı ikiye bölüp yatmak insanın ruhunu daraltmaz mi diye yani kesinlikle seni anlıyorum
00 Yorumla Zorunda değil insanoğlu, kimseye zorla hiçbir şey yaptıramazsın. Yeni evli de olabilir uzun süredir evli olmuş ta olabilir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBunu bu şekilde sert bir şekilde değilde daha güzel bir şekilde dile getirirsen herhangi bir sıkıntı olmaz bence 🤔
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBazen insan yalnız kalmya ve yalnız uyumaya ihtyaç duyar. Kafasındaki doğru düşüncelere karar verebilmek için
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılİşte böyle saçma şeyler norm haline gelmiş yasa, hatta anayasal gibi hatta daha beter güçlü anlayış. Evlenilmemesi için sebeplerden sadece birisi.
00 Yorumla
+1 yıl3 haftalık evlisiniz ve uyuyorsuz geceleri
İlginç bir durum.
Ben olsam boşluksuz her gece pompa03 Yorumla- +1 yıl
Al duvara çarp :))
- +1 yıl
@sfdgghjj aaa değil mi ki?
+1 yılİki kişi surekli aynı yatakta uyumak zorunda değildir, iki insan farkli ozelliklere sahip olabilir, uykusu kaçabilir vs vs
00 Yorumlaİste bu yuzden seni sevenle sana ilgi gosteren merak edenle evleneceksin digerleri yol uzerindeki durak olucak
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
m +1 yıl40ımdan sınra yanımda biri nefes alsa nasıl uyurum bilmiyorum. Baya aşık falan olmam lazım. Evet büyük sorun. Çıt çıksa uyuyamam bende
00 Yorumla - Devamını Gör (193)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer