Ben ilerde evlenirsem kocamla aynı odada kalmak istemem benim ayrı odam olsun kocamla aynı yatakta hergün uyumak istemem?

Çok mu anormal bisey bu bence guzel bisey. Aynı yatakta uyumak nedir oldu bide bedenlerimizi yapistiralim ikiz gibi gezelim te Allahim ya. Benim ayrı odam olcak onun ayrı odası olcak istemem ben aynı yatakta 2 kişi gözüme uyku girmez hiç rahat edemem sıkışık sıkışık ne gerek var

Ben ilerde evlenirsem kocamla aynı odada kalmak istemem benim ayrı odam olsun kocamla aynı yatakta hergün uyumak istemem?
Cevapla