Kadınlar, erkeklere iyi davrandıklarında değerlerinin azaldığını neden göremez?

Erkeklerin her istediğini yapan kadınlar, erkeğin gözünde zaman içinde değerini yitiren kadındır. Bakıyorum çevreme erkeklere nerdeyse tapınmadıkları kalıyor ve sonrasında neden beni aldattı? diye yakınıyor. E tabi yakınırsın çünkü adam seni garantilemiş alacağını almış sen şu anda köle ısaura pozisyonundasın. Ne yapsın seni? Yat dese yatıyorsun kalk dese kalkıyorsun. Seninle uğraşacak bir işi kalmamış. Kıymetin yok değerin yok. Kendi kişiliğini ortaya koyamamış; sırf ilişkim bozulmasın diye adam ne derse evet demişsin yahu…
Bu bile senden soğumasına sebep.
Görmüyor musunuz siz bunu!
Kadınlar, erkeklere iyi davrandıklarında değerlerinin azaldığını neden göremez?
Cevapla