Otobüs durağında gördüğüm bir kıza açılmam kötü bir şey mi?

Bugün durakta bir kız gördüm birkaç kez bakistik ama onun hangi niyetle baktığını bilemem tabii. Başörtülü bir kız oldufu için daha da çekindim kendisinden. Çok güzeldi ama. Yani öyle bir durumda seninle tanışmak istiyorum desem beğendiğim bir kıza taciz gibi mi görürsünüz kızlar? Ne yapmak lazım?
Otobüs durağında gördüğüm bir kıza açılmam kötü bir şey mi?
Cevapla