Fake hesaptan sevgilim yazdı, onun olduğunu anlayınca biraz ağır konuştum ve ayrıldık. Haksız mıyım?

İnstagram'dan bana fake bir hesaptan yazdı. Yazma şeklinden, kullandığı kelimelerden direk onun olduğunu anladım. İnstagram'dan hiç cevap vermedim ve direk Whatsapp'dan mesaj attım ve neden fake hesaptan yazıyorsun, ne bu yaptığın şimdi dedim. Yemin edip inkar etmeye başladı. Bak ben yazdım, seni biraz işletmek istedim desen kızmam, ama hem yazıp hem de ısrarla inkar ediyorsun ve bu hiç hoş değil dedim. Ve inkar etmeye devam etti... Ben de biraz ağır konuşunca bitirdik. Ki böyle küçük bir olayda bile ısrarla yalan söylemesi, başka bir olayda da yalan söyleyeceğini düşündürdü bana ve güvenimi tamamen sarstı ve bitirdi.
Şimdi bu olayda kim haklı, kim haksız?
Fake hesaptan sevgilim yazdı, onun olduğunu anlayınca biraz ağır konuştum ve ayrıldık. Haksız mıyım?
Cevapla