Fakeden eski sevgilimle konuştum ben olduğumdan şüphelendi sizce söylemeli miyim?

1 ay kadar önce ayrılmıştık ortada hiçbir sebep yokken beni her yerden engellemişti. Ulaşıp sorduğumda ise sebebi olmadığını anlatamadığı şeyler olduğunu ve böyle olmasının daha iyi olacağını söylemişti. Israr etmedim ve o günden sonra ne ulaşmaya çalıştım nede tek bir mesaj attım. Konuştuğumuz dönemlerde denemek için açtığım bir fake hesap vardı yazıp denemiştim onu sonra baktım bir yanlışı yok sohbeti kestim hemen o hesapta öyle kaldı öyleki hesabın varlığını bile unutmuştum telefonda gezerken denk geldim ve hesaba bakınırken onun ekli olduğunu gördüm profilinde geziniyordum elim fotoğrafına değdi ve yanlışlıkla beğendim ama saniyesiyle hemen geri çektim beğeniyi 3 4 saat sonra kendisi fake hesabıma mesaj attı neden beğenip geri çektiğimi sordu sonrasında nasıl olduysa sohbet sardı ve uzadı bir ara şüphelendi anlar gibi oldu ben o kisiysem öyle olsa ne olur diye sorduğumda ise keyifsiz olur istenmeyen biri değil ama ben ona bir hata yaptım çok büyük bir hata dedi ne gibi bir hata dediğimde ise konuyu kapatalım darlaniyorum düşündükçe dedi sonrası çok güzel şekilde bir konuşma oldu sabaha kadar fakeden konuştuk şimdi ne yapmalıyım itiraf etmelimiyim yoksa burada bitmeli miyim konuştukça onu ne kadar özlediğimi anladım ama ben olduğumu öğrenince de rezil olmaktan korkuyorum yaptığım şey doğru değil gururumu hiçe saydım o mesaja cevap yazarak ama elimde olmadan gelişti her şey fikirlerinizi bekliyorum özellikle erkekler siz ne düşünürdünuz morali çok bozuktu ve kıyamadım tek istediğim mutlu olmasıydı ondan muhabbet ettim
Fakeden eski sevgilimle konuştum ben olduğumdan şüphelendi sizce söylemeli miyim?
Cevapla