1 ay kadar önce ayrılmıştık ortada hiçbir sebep yokken beni her yerden engellemişti. Ulaşıp sorduğumda ise sebebi olmadığını anlatamadığı şeyler olduğunu ve böyle olmasının daha iyi olacağını söylemişti. Israr etmedim ve o günden sonra ne ulaşmaya çalıştım nede tek bir mesaj attım. Konuştuğumuz dönemlerde denemek için açtığım bir fake hesap vardı yazıp denemiştim onu sonra baktım bir yanlışı yok sohbeti kestim hemen o hesapta öyle kaldı öyleki hesabın varlığını bile unutmuştum telefonda gezerken denk geldim ve hesaba bakınırken onun ekli olduğunu gördüm profilinde geziniyordum elim fotoğrafına değdi ve yanlışlıkla beğendim ama saniyesiyle hemen geri çektim beğeniyi 3 4 saat sonra kendisi fake hesabıma mesaj attı neden beğenip geri çektiğimi sordu sonrasında nasıl olduysa sohbet sardı ve uzadı bir ara şüphelendi anlar gibi oldu ben o kisiysem öyle olsa ne olur diye sorduğumda ise keyifsiz olur istenmeyen biri değil ama ben ona bir hata yaptım çok büyük bir hata dedi ne gibi bir hata dediğimde ise konuyu kapatalım darlaniyorum düşündükçe dedi sonrası çok güzel şekilde bir konuşma oldu sabaha kadar fakeden konuştuk şimdi ne yapmalıyım itiraf etmelimiyim yoksa burada bitmeli miyim konuştukça onu ne kadar özlediğimi anladım ama ben olduğumu öğrenince de rezil olmaktan korkuyorum yaptığım şey doğru değil gururumu hiçe saydım o mesaja cevap yazarak ama elimde olmadan gelişti her şey fikirlerinizi bekliyorum özellikle erkekler siz ne düşünürdünuz morali çok bozuktu ve kıyamadım tek istediğim mutlu olmasıydı ondan muhabbet ettim
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Eski eniştenin kurduğu bahane baya eski bu arada. Şey gibi ilk kez böyle hissediyorum yaaaa der gibi bir yalan
Bana da çok saçma geldi matematik işlemi gibi ben 1 verdim o 10 aldı diğer kızlara 1 verse 2 ya da 3 alırmış ne bileyim çok iyi davrandı vs vs çok saçma şeyler planlı ilişki mi olur sevdim ilgilendim ilgi fazla gelmiş resmen bu yüzden değer vermemek gerekli sanırım 😏
Yani bu konuda deneyimli olmak, sevgili olmadan verdiği ilgiye kanmamak gerekiyor. Artık bu tarz olayları ben bize bağlıyorum inanmamak ve taviz vermemek gerekiyor.
Dediğinin tam tersi karsilikliydi her şey her anında bana yazıyordu açıkça da yürüyordu yani bunlarin hepsi bos bahaneler tutarsiz ve saçma aslında benim adımı söyledi ben oyum diyip bana yazdırıp sonra dalga geçtim desem ben olduğumu bile anlamaz ama uğraşmaya değmez 🥲
Aşkım inanma işte bife neden fake hesaptan yazıyorsun önemli olan onun fark rtmesi bile değil. İnsanın kendine saygısı olmalı ya ben bunla neden uğraşıyorum demeli kendi özsaygısini korumalı
Fakeyle gitmedim ki konuştuğumuz zamandan ekli kalmış öyle hesaba girince gördüm fakeye yazan kendisi
hata dedigi sey aldatmak falan olabilir, vicdan azabindan ayrilmis olabilir. once ne oldugunu ogren bi sekilde ve sen degilsin gibi davran. sonra ogrendigin bilgiye gore baris.
Hata dediği şey aldatmak değilmiş onu öğrendim bana karşı sıfır değilmiş ama o bana bir verdiyse ben on almışım ilerlerse beni benim onu sevdiğim kadar sevemeyecegini dusunmus zamaninda onunda başına böyle bir olay gelmiş ve çok üzülmüş böyle olursa benimde çok uzulecegimi düşünmüş o yüzden de bitirmiş doğru ya da yanlış bir karar verdiğini bilmiyor sadece o an öyle yapması gerektiğini düşünmüş hakkımda kötü bir şey söylemedi en sonda çok şüphelendiği için kim olduğumu da anlayamadığı için sana daha fazla özelimi anlatmak istemiyorum dedi ve sohbeti kesti bende hesabı kapattım hala çok hoşlanıyorum ama artık yapacak bir şeyim yok ben olduğumu söylersem belkide her şey daha da kötü olur korkuyorum
hmm bebis butun bu cocugun dedikleri cok zirva geliyor kulaga bence yoluna bakmali ve kendini gelistirmelisin. eger dedikleri gerceksede birak o kaybetsin sen degil..
Bana da çok saçma geldi matematik işlemi gibi ben 1 verdim o 10 aldı diğer kızlara 1 verse 2 ya da 3 alırmış ne bileyim çok iyi davrandı vs vs çok saçma şeyler planlı ilişki mi olur sevdim ilgilendim ilgi fazla gelmiş resmen bu yüzden değer vermemek gerekli sanırım
deger verilir tabiki ama kendini vermene gerek yok. degerin karsiligini goremiyorsan yuzune bile bakmayacaksin kaldir basini gidiyorsa gitsin. ayni dedigi gibi, sen daha iyilerine layiksin.
Dediğinin tam tersi karsilikliydi her şey her anında bana yazıyordu açıkça da yürüyordu yani bunlarin hepsi bos bahaneler tutarsiz ve saçma aslında benim adımı söyledi ben oyum diyip bana yazdırıp sonra dalga geçtim desem ben olduğumu bile anlamaz ama uğraşmaya değmez
O kızdan uzak dur denildi sanırım tabi olur iyi günler
Ne koşuyorsun eskinin peşinden demek ki seni sevmemiş değer vermemiş sende yoluna bak
Ben yazmadım zaten fakeye kendisi yazdı konuştuğumuz zamanlardan ekli kalmış o hesapta
Bence soyleme, bir suphe aklini kemirsin dursun :)
Hala çok hoşlanıyorum ama söylemedim ve hesabı kapattım..
iyi yapmissin, bol sanslar
Amaç ne onunla mı uğraşıyorsun
Amacım yok mesaj attı ve kayıtsız kalamadim sonra derdini anlatmaya başlayınca da sohbeti kesemedim hepsi bu
Çocuk aptal değil sonuçta hemen anlamış olabilir
Anlamadı şüphelendi ama hep kıvırdim zaten en sonunda çözemediği için şüpheye dayanamayıp sohbeti kesti baya bir sey de anlattı yani anlasa bu denli anlatmaz
Kaç yasindasin
26 yaş
Hala fake uğraşıyorsun abla
Hayır tabi ki tam ezik plursun