Eski sevgilime fake bi hesaptan yazdım ve baya bi süre boyunca o hesaptan konuştum sizce gerçeği söylemeli miyim?

Yaptığım hatanın farkındayım çok ergence bişey yaptım bunu yapmak için başkasının fotoğrafını kullandım belki bi umut bi şekil yeniden yakınlaşırız diye yaptım ona dürüst olursam daha da küçük düşecem olmasam vicdanım rahat etmiyor çünkü fotoğrafını kullandığım adam tanıdık değil rastgele biri onunda özel hayatını ihlal etmiş oldum

Eski sevgilime fake bi hesaptan yazdım ve baya bi süre boyunca o hesaptan konuştum sizce gerçeği söylemeli miyim?
Cevapla