Eski sevgilime fake hesap bahanesi ile yazdım yanlış mı yaptım ben?

Fake hesap beni rahatsız ediyor senin hakkında soru soruyor diye yazdım oda boş ver takma umursama benim gibi kapat hesabını herkes yazmasın o zaman dedi onunla konuşmak bana iyi geldi çok özlemiştim çünkü ama konuşmamız uzun sürmedi maalesef araya o kadar zaman girmiş duygularım çok karışık değişik hissediyorum sevgiliyken bu saatlerde konuştuğum adamla şimdi yabancı gibi konuşmak bana çok koydu ya

Eski sevgilime fake hesap bahanesi ile yazdım yanlış mı yaptım ben?
Cevapla