Sevgilime fake hesaptan yazdım, ben olduğunu bilmeden konuştu. Beni aldatmış sayılır mı, ayrılmalı mıyım?

Ben sevgilimle eğlenmek için fake hesabımdan yazdım ona güvenim tam olduğu için aldatmaya meyilli bir şey yapacağını düşünmedim. Her neyse ben sevgilime yazdım, ilk başta güzel di sonra yavşamaya başladım ve bunu gerçek bana söylemedi. Üstüne üstlük ben onu aradım biraz konuştuk ve konuşmanın bitiminde fake hesabıma "kusura bakma müdür aradı" dedi. Onu çok seviyorum acaba böyle bir şeyi gizlemesi aldatmak sayılır mı? Kendime yediremiyorum, dostlar bana akıl verin. Normalde kızla (fake ben) olan tüm konuşmasını gösterirken böyle davranması normal mi?

Güncellemeler
1 yıl
Sayılır canım sayılır hatta ilk seferde ayrılman gerekiyordu en azından şu an pişmanlıklarınla olmazdın
Sevgilime fake hesaptan yazdım, ben olduğunu bilmeden konuştu. Beni aldatmış sayılır mı, ayrılmalı mıyım?
Cevapla