Sevgilime fake hesaptan yazdım ve ilişkisinin olmadığını söyledi. Ne yapacağım?

Arkadaşlar kurban olayım yardım edin özellikle hemcinslerim bu konuda akıllıca tavsiyeler verecek biliyorum, benle ciddi düşünen adamı işlettim ve fake hesabıma "Sevgilim olsa senle konuşmam." yazdı , sanırım bu yeterli. Şu an hiç bir şey yokmuş gibi davranıyorum. Ne yapmam gerek bu adama? İntikam almak istiyorum. Gerçeği yüzüne vurup mu ayrılmalıyım yoksa bir kaç gün çok iyi davranırım sonra artık seni sevmiyorum der ayrılırım o fake hesaptan da konuşmayı kestiğim an mal gibi ortada kalır veya başka öneriler verin ona en çok ne koyar, tavsiyeleri bekliyorum.
Sevgilime fake hesaptan yazdım ve ilişkisinin olmadığını söyledi. Ne yapacağım?
Cevapla