3 yıldır kardeşim dediğim kıza duygulalarımı açtım! Yanına çağırıyor! Sizce iyi yaptım mı söylemekle çok heyecanlıyım. Napıcam?

3 yıldır kardeşim dediğim kıza duygulalarımı açtım! Yanına çağırıyor! Sizce iyi yaptım mı söylemekle çok heyecanlıyım. Napıcam?
3 yıldır kardeşim dediğim kıza duygulalarımı açtım! Yanına çağırıyor! Sizce iyi yaptım mı söylemekle çok heyecanlıyım. Napıcam?
3 yıldır kardeşim dediğim kıza duygulalarımı açtım! Yanına çağırıyor! Sizce iyi yaptım mı söylemekle çok heyecanlıyım. Napıcam?
Arkadaşlar olumlu ya da olumsuz bir şey demedi sadece Yüzyüze konuşalım diyor yanına gidiyorum şimdi neden bir kız yanına çağırır istemiyorum filan mı dicek? Yardımcı olur musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Canlar yorum yapan herkese çok teşekkür ederim. Hepinizin yüreğine sağlık. Soruyu güncelleme gereği duydum. Yüzyüze konuştuk, duygular karşılıklı. Daha fazla görüş paylaşmanıza gerek yok. Allahım sizlere daha iyisini nasip etsin. 🙏🏼☺️🥰
3 yıldır kardeşim dediğim kıza duygulalarımı açtım! Yanına çağırıyor! Sizce iyi yaptım mı söylemekle çok heyecanlıyım. Napıcam?
Cevapla