ben aldatmam etmem demeyin diyelim ki öyle bi şey oldu, ne tepki verirsiniz
Not: Ben aldatmadım sadece aklıma geldi sordum saçma sapan konusmayın pls
Not: Ben aldatmadım sadece aklıma geldi sordum saçma sapan konusmayın pls
Sadece bir kere yakalandım onda da maalesef benim canım biraraya gelecek çocukla aldattım çocuk hepsini tanıyordu bana ondan ayrilcaksin dedi bende tamam falan dedim gecistirdim sonra ayrılmadım onunda sevgilisi vardı bu sevgilisini bıraktı sonra benimkinin arkadaşına anlatmış herşeyi arkadaşı beni sevgilimi çağırdı birguzel rezil oldum çok kötüydü sevgilimden daha çok arkadaşı rezil ettti ve arkadaşı beni seviyordu yani nasıl desem arkadaşıyla da acikmsecik konuşuyordum açık bir ilişkimiz vardı hani
Senin hikayende ilginçmiş yani
@Gecemavisi1457 bende hikaye çok ya macera aradığım için sürekli
Dinlemek isterdim ilginç bi kişilik seziyorum
Sen evli değilsin ki sana öyle diyelim. Ben aldatıpta onun öğrendiğinde yapacak birşeyimin olmaz. Ama ilişkimiz bitmemesi için bir şans isterim. Ve o şansı asla kybetmem. Ama o şansı vermek zorunda değil. Beni adataan kadından ben boşanırım. Oda boşanmak isterse saygı duyarım. Üzerime düşeni yaparım
aldatmam o benim yapabileceğim bir şey değil
o öğrenmeden ben itiraf ederim etmesem dahi boşanırım kalkıpta onu kendimle tutarak ona daha fazla hakaret etmem
Cevap
12Cevap
Allah kimsenin başına böyle bir imtihan vermesin Kurtlar Vadisinde Laz Ziyanın karısı dişçiyle aldattı sonra karısını asmıştı genelde bu tip şeyler cinayetle sonuçlanıyor Allah korusun
İçim Rahatlar gizli kapaklı işler bana göre değil. Ogrensede rahatlasam prangalarimdan kurtulmuş olurm diye düşünürüm
Öğrenmese de çekerim, sonuçta ahirette öğrenecek. Her şekilde rezil olacağım 😖
Ben okuduğum kitapta bile biri aldatılsa filan kederlenen biriyim
Vicdan azabı çekecek olan yapmaz. Öğrendiyse üzücü olur tabi.
Aldattım ve yakalanmadım söyledim.
vicdan azabı çekmedim. Çünkü uyarmıştım böyle devam edersen aldatırım diye
Bunun olmaması için evlenmiyorum.
Esim ogrenmese de vicdan azabi cekerim
utancımdan kafama sıkardım
Yani o kadar karaktersiz olamam ben
Normal insanlar böyle yapar
NSil yani
Yüzüne bakacak yüzüm olmaz
Yok hiç çekmem
Aldatmam
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?