Ne hissediyorum ben? Suçsuz birini üzmek istemiyorum. Yardımcı olur musunuz?

Çok ani bir şekilde koptuğumuz çocuklu aşkımı buldum. O zamanlar aşk diye nitelerdim tabii. Biraz yarım kalmışlık vardı. Buralardan uzun yıllar önce taşınmışlar. Gitmeden önce okuldakilere beni sevdiğini söylemiş. Ben yoktum tabi o sıralar hastaydım. Yıllar sonra rüyama girmesiyle onu aramaya koyuldum ve buldum. Tabii o zamanlar bosluktaydim. Bundan rüyamda görmüş olabilirim. Çok özlüyordum. Üç ay oldu neredeyse aslında onla konuşurken heyecanımı hiç kaybetmedim. İlk başlarda kendini geri tutuyordu. Şimdi beni sevdiğini söylüyor daha çok konuşmak istiyor vs. Bazı özelliklerini elbet de ki sevmiyorum, sevmek zorunda değilim. Mesela biraz çocuksu. Çocuksudan kastım kendinden küçüklerle geziyor falan. Ama bunu dışında başka güzel yanları da var. Konuşurken artık beni kendine ait hissettiriyor. Bu beni mutlu ediyor. Ama sanki ona olan heyecanım bitmiş gibi. Özlüyordum mesela en başlarda. Hala özlüyorum ama en başlardaki gibi değil. Mesela yan yana gelirsek söyle yapalım böyle yapalım derken mutlu oluyorum. Ama eski heyecan yok gibi. Üstelik içimden bir ses ya nasibinde değilse diyor. Kafa yapılarımız çok uyuşuyor. Fikirlerimiz sevdiğimiz şeyler. İlk defa iki hafta önce sesli konuştuk. Sesine hayran kaldım. İki saat boyunca konuşmuşuz ama bana yarım saat gibi geldi. Ama şu aralar 4/5 gündür daha da yakın olduk. Sanki eski heyecanım yok gibi hevesim de yok gibi ama onu özlüyorum. Onunla hâlâ konuşmak istiyorum. Herkes ona çok çirkin diyor. Ablam bana uymadığını söylüyor. Ben bütün bunları kafama hiç takmadım. Bazen foto gönderiyor. Bana göre de aynı şekilde yakışıklı değil. Farkındayım. Bazen o da sen benimle nasıl konuşuyorsun diyor. İçimden bir ses ya kaderin değilse deyip duruyor. Bana bağlandı farkındayım. Ama hislerim yanlışsa diye korkuyorum. Onu üzmek istemiyorum. Ama onunla hâlâ konuşmak istiyorum. Hislerimi bilmememe rağmen. Düşünce biçimlerimiz zevklerimiz bile aynı. Bir yanım o bana güzel gözlüm derken iğreniyor (dış görünüşünü bana Cok kotuledikleri için olabilir) bir yanım sıcacık oluyor ona sarılmak istiyor. Öpmek koklamak istiyorum. Bazen üzülüyor bazı sorunları var. Yaralarını sarmak istiyorum. Ne yapmalıyım ne hissediyorum sizce?
Ne hissediyorum ben? Suçsuz birini üzmek istemiyorum. Yardımcı olur musunuz?
Cevapla