Canımı yakan insanlara hakkımı helal edemiyorum. Sizce yanlış mı yapıyorum?

Beni durduk yere üzen, kahreden, ağlatan insanlar kalkıp "Ya hakkını helal et" dediklerinde "Bunu isteme benden şu an" diyorum. Belki bir gün ilerde diyorum ama acım geçmiyor sanki. Bir türlü helallik veresim gelmiyor. Kibir de yapmıyorum, Allah biliyor ahımı alanları hiç affedemiyorum.

Siz ne dersiniz bu duruma? Ya da var mı böyle şeyler hayatınızda?
Canımı yakan insanlara hakkımı helal edemiyorum. Sizce yanlış mı yapıyorum?
Cevapla