Arkadaşlar sevdiğim ya da taktigım bir kişi yüzünden psikolojim bozuldu?

Psikolojim bozuk çünkü benden ayrıldı midesi bulamıyorum bana kusası geliyormuş onursuz gurursuzsun diyo sana Zerre değer vermiyorum boş ver git dedi hayatımdan istemiyorum sana çok kötü davranıyorum sen ise beni seviyorsun dedi arkadaşlar bana kızacaksınız ama ben onun sevgisine herseyine muhtacım delirdim biliyorum ama kendimi öldüresim geliyor artık psikolojim yerinde değil?
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç iyi değilim arkadaşlar sağlığım yerinde değil hiç Bi erkek yüzünden hayata küsmüş bir insanım bi de kıskanıyorum onu nefret ettiğim tarafları da var da kendime anlam veremiyorum her zaman içimdeki acıyla uyanıyorum ona doyamadım ben çok özlüyorum
Arkadaşlar sevdiğim ya da taktigım bir kişi yüzünden psikolojim bozuldu?
Cevapla