Arkadaşlara psikolojim bozuldu galiba? biraz uzun lütfen yardım edin?

Arkadaşlar 7 ay bir ilişkim oldu Beni hep gizledi dışarda arkadaş gibi baş başa sevgiliydik Kız arkadaşın olmasın diyordu ben tamam diyordum ama kendi erkek arkadaşı oluyordu kavga ediyorduk sürekli ben haksızdım ve aynı değiliz şu bu gibi şeyleri öne çıkartıyor yok biri görmesin bizi yok şöyle böyle diyerek sürdürdük çektiği videoları fotoları hep kendinde tuttu bana hiç atmadı bende kalsın diyordu sonra iyice soğuk davranıyordu sorunca yine başladın sen diyip kavga çıkartıyor beni suçluyor sonra ayrılmak istedi eski sevgisiyle barıştı 1 ay geçmedi geri geldi özür filan affettim birdaha gitti her yerden engelledi vb bu sefer affetmicem ama onda neyi özlediğimi bilmiyorum hala özlüyorum ya yaptığı şeyleri düşünüyorum ama hala özlüyorum herşeyi denedim unutmak için flört sevgili yaptım ayrıldım. Ama sürekli o aklımda nasıl geçer bu

Güncellemeler
+1 yıl
+++
Arkadaşlara psikolojim bozuldu galiba? biraz uzun lütfen yardım edin?
Cevapla