Erkek arkadaşım “beni alttan almandan sıkıldım” dedi. Alttan almak kötü bir şey mi?

Her dediğine tamam diyen biri değilim. Sadece tadımız kaçmasın modundayım, basit sebepler için trip atmayı sevmiyorum. O gün de dışardaydık, 1 saat oturduk sonra arkadaşı aradı gelsene diye. Gitsem ayıp olur mu sana dedi hayır dedim gitti. Sonra da niye alttan aldın beni niye sitem etti. O kız olsaymış buluşmak için hazırlanıp vakit ayırsaymış erkek de arkadaşlarıyla buluşmak için kalksaymış burnundan getirirmiş. Ben niye alttan almışım. Bu gibi alttan almalarımı sevmiyormuş. Normal mi
Erkek arkadaşım “beni alttan almandan sıkıldım” dedi. Alttan almak kötü bir şey mi?
Cevapla