Erkek arkadaşım sürekli gerek yok, farketmez, rahat ol kelimelerini kullanıyor bıktım!

erkek arkadaşım sürekli gerek yok.farketmez.rahat ol kelimelerini kullanıyor bıktım ! bişey söyler rahat ol der. başka bişey söylerim gerek varmı der.misal buluşma günü ayarlıycaz cnku aramızda meafe var biraz 4-5 saatlik farketmez der.bıktım artık dün patladım bunlar ne demek diye.bana işte rahatsız kafan rahat sana karışmıyorum der.ama bi insan bu kadarda umursamaz olmazki? hareketleride çok saçma olmaya başlamış.konuşma tarzı.sizce neden yapıyor olabilir?
Güncellemeler
+1 yıl
üstte yazım yanlısı yapmısım.rahatsız olacagına kafan rahat sana karısmıyorum . olarak düzelmek istedim.
Erkek arkadaşım sürekli gerek yok, farketmez, rahat ol kelimelerini kullanıyor bıktım!
Cevapla