Erkek arkadaşım çok mızmız ve üşengeç biri artık Çok sıkıldım ayrılsam mı?

Ya her konuda böyle çok uyur Mesela uyuma problemini düzelttik Ama öyle böyle bir mızmız değil yani bir saatte zor kahvaltı yapar mesela telefonu ben 12'de kapattım kahvaltı yapıp duş alacağım dedi bir gibi konuşuruz dedim yani yarım saat duş desek ya da yarım saatte kahvaltı desek mesela saat 1.00'de yazdım daha duş almadım dedi yani Çok sıkıldım artık bu halinden vakit ayırmıyor ilgi vermiyor sürekli uyuyor zaten çalıştığı için çok sıkıldım ve bunu aldım artık sevgi dileniyorum resmen
Erkek arkadaşım çok mızmız ve üşengeç biri artık Çok sıkıldım ayrılsam mı?
Cevapla