Erkek arkadaşım içi dışı bir ama bu dobralığı canımı sıkıyor. Ayrılmalı mıyım?

Çok temiz kalpli çok iyi çocuk aslında, aklından geçeni söylüyor direk. Bir seferinde iç çamaşırcıya girdik bana giymesen de olur seninki tahta gibi dümdüz dedi. Sonra da sarıldı bana. Ben böyle seviyorum seni dedi. Bir seferimde elbise beğendim sana yakışmaz dedi. Bir keresinde hamburger yiyoruz çok yeme duba gibi olmuşsun dedi. Sonra da ben seni böyle de seviyorum dedi. Bir keresinde kitapçıya gittik o kitabı okumaya senin kafan basmaz dedi. Sonra da ama ben seni böyle safişko seviyorum dedi. Bir seferinde de arkadaşın Buse bomba gibi dedi. Sonra da sen pndan daha güzelsin diye düzeltti. Artık bu durum canımı çok sıkmaya başladı. Biliyorum temiz kalpli dünyalar iyisi bir çocuk beni de çok seviyor ama ben onun bu dobracılığından soğudum. Onu üzmeden nasıl ayrılabilirim?

Erkek arkadaşım içi dışı bir ama bu dobralığı canımı sıkıyor. Ayrılmalı mıyım?
Cevapla