Erkek arkadaşım bana soğuk davranıyor. Bu sebepten dolayı ayrılmalı mıyım?

Arkadaşlar merhaba.

4 aylık bir ilişki içerisindeyim. Her şey çok güzel başladı. Bana karşı her zaman çok net ve ilgiliydi. Bunu size tarif edemem. Her konudan her şeyden açık bir şekilde konuşabildigimiz 7/24 bir iletişimimiz vardı. İlk buluşmalarımızda ayrıldığımızda hemen yazar, sesini özledim vs diye konuşurdu. ( evet ilk zamanlar daha yoğun her şey biliyorum) uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz. Ama iletişimimiz buna rağmen çok güzel ilerliyordu. Geçenlerde işi için 1-2 haftalığına benim şehrime geldi. Bende kaldı. İlk gün haftasonuydu zaten. Beraber raki içtik. Beni sevdiğini söyledi. Farklısın dedi. Cidden dedi. Beni sevdiğini bir ara telefonda da söylemişti. Her neyse. Sürekli bana balım, güzelim diyordu. Fakat ne olduysa o rakı gününden sonra aramıza mesafe girdi. Geriye kalan günler hep aramızda belli olmayan bir mesafe oldu. Normalde ben heyecanlı heyecanlı konuşur, o da gülerdi bana hep. Fakat konuşmalarımız azaldı. Sanki iletişim kuramıyor gibiydik. Fiziksel temasimiz azaldı. Ikimiz de işlerimiz yüzünden çok yoruluyorduk. O da bunu dile getiriyordu, çok yoruluyorum, şu an başka şeyler yapıyor olabilirdik vs diye. Zaten cidden uyuyakaliyordu.

Neyse sonra kendisi kendi şehrine döndü. Ama 1 hafta sonra yine gelecekti başka arkadaşında kalacaktı bu sefer. Her neyse kendi şehrine döndüğünde konuşmalarımız çok çok azaldı. Iyi geceler mesajı bile atmiyoruz artık birbirimize. Günaydın mesajı da. Gün içerisinde sohbet naber diye dönüyor. İlk başta garipsedim. Aramayı teklif ettim, sonra konuştuk. Bir sıkıntı mi var diye sordum. Hayır dedi. Sürekli konuşmuyoruz diye mi böyle düşünüyorsun dedi. Hayır dedim, ama mesajlaşma şeklin bile farklı dedim. Kuruntu yapıyorsun dedi. Tamam o zaman dedim. Sonra onu fazla darlamamak için ben de o yazdığında yazdım hep. Ama aynı devam etti. Ben aradım hep.

Kendi arkadaşlarımla gece dışarı çıkıyoruz. Meraklanıyor, kıskanıyor, yazıyor. Bana karşı ilgisi bitti diye düşünürken meraklanip ne yaptığımı sorması etmesi kafamı karıştırıyor. Kendisi de dışarı arkadaşlarıyla çıktığında yazmazdi zaten ama hep ne yaptığını kimlerle hangi mekanda olduğunu söylerdi. Hala öyle yapıyor. Bilmiyorum ne yapmaya çalıştığını. Sevgi sözcükleri kullanmıyor artık. Nedenini soruyorum şu an içimden gelmiyor, darlama diyor.

Bu tutarsız hareketleri soğumama sebep oluyor. Ondan çok hoşlanıyorum. Hala onunla olan enerjimi seviyorum. Ama soğukluğu kaldirabilecegim düzeyde değil. Onu iltifatlara boğuyorum. Eskisi gibi o da bana iltifat etsin diye ama yok. İlk başta onun gibi mesafeli takıldım, işe yaramadı. Şu an sadece enerjisi yoktur, sen olduğun gibi davran dedim, o şekilde yaklaştım yine aynı. Dediğim gibi bir iki kez de sordum. Açık olmasını söyledim. Ama klasik sıkıntı falan yok diyor.

Sizce ne yapmalıyım? Böyle giderse ayrılmak istiyorum, çünkü hiçbir şeye odaklanamiyorum. Sizce biraz daha beklemeli miyim? Belki o benden ayrılır bilmiyorum.

Erkek arkadaşım bana soğuk davranıyor. Bu sebepten dolayı ayrılmalı mıyım?
Cevapla