Erkekler, Hoşlandığı kişiye mesaj atıp sonra utanıp telefonu bombaymışcasına atıp kaçan bi ben miyim?

Böyle yapıp çok kaybettim aslında ama utanıyorum yazdığıma pişman oluyorum bin saat sonra mesaja bakıp ah keşke zamanında baksaydım diyorum. bugünlerde bi arkadaş sanki aynısını yapıyor gibi geldi benim gibi saçmalayan erkekler var mı?
Erkekler, Hoşlandığı kişiye mesaj atıp sonra utanıp telefonu bombaymışcasına atıp kaçan bi ben miyim?
Cevapla