Çabasız erkekleri sevmiyorum mesaj atıyorum mesela karşımdakine hep ben atıyorum bu sebepten atmayı kesiyorum haksız mıyım?

Ben mesaj atmayı kesince karşı tarafta ki erkekte atmıyor böyle erkeklerle yola çıkılmaz bence sizce haksız mıyım?
Çabasız erkekleri sevmiyorum mesaj atıyorum mesela karşımdakine hep ben atıyorum bu sebepten atmayı kesiyorum haksız mıyım?
Cevapla