Burada mesaj atan erkekleri gördükçe erkeklerden soğuyorum?

Mesaj atmanız evet normal ama yazılan şeyler o kadar iğrenç ki. Kaldı ki fotoğrafım bile yokken yürümek nedir ya erkeklerden soğuma sebebisiniz cidden. Sorum tüm erkekler böyle mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Fotoğrafım bile yok ne olduğum kız mıyım erkek miyim o bile belirsizlikten insan biraz seçici olur ya önüne gelene yürümek nedir
Burada mesaj atan erkekleri gördükçe erkeklerden soğuyorum?
Cevapla