Boşandım fakat eşim nafaka ödüyor diye utanıyorum, normal mi?

Devam ediyor ben bu duruma utanıyorum sanki ona muhtaç kaldım hissi veriyor bu normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok utanıyorum nafaka yatirmalisindan napicam ?
Boşandım fakat eşim nafaka ödüyor diye utanıyorum, normal mi?
Cevapla