1 senelik ilişkim de 2 günlük kıza gitti çok kötüyüm neden anlamıyorum napıcam?

Arkadaşlar 1 senedir ilişkim vardı ayrıldık seni sevmiyorum istemiyorum diyo arkadaşlarıma aratıp yazdırıyorum beni engelledi her yerden istemiyorum diyo hep ilklerimi onunla yaşadım hala seviyorum dün 2 günlük kızla el el fotosunu gördüm yıkıldım evinin önüne gittim lay lom yaptı dağıldı dalga geöti konuşamadım arkadaşım diyodu ilişkimiz varken değilmiş demekki napıxam yemek yiyemiyorum çok kötüyüm nasıl böyle yapabiliyo kızda hiç onluk degil kasrn tekı kalitesiz neden aklım almıyo çok kötüyüm
1 senelik ilişkim de 2 günlük kıza gitti çok kötüyüm neden anlamıyorum napıcam?
Cevapla