2 yıllık ilişkim cıkmaza girdi neden böyle oldu anlamadım lütfen yardım edin?

2 yıllık bi ilişkimiz var sevgilimi başlarda cok seviyordum deli gibi aşıktım hayatımın merkezine koymuştum hep onun içi rahat etsin o benden şüphe duymasın diye istediği gibi oldum giyim tarzıma dikkat ettim dikkat cekecek hareketler yapmadım sosyal medya kullanmıyordum zaten oda benim istemediğim şeyleri yapmazdı bir birimizde konumumuz acıktı herkes cok imrenirdi ilişkinize ama sinir hastası birisiydi cok kavga ederdi cok laf sayardı sinir krizi gecirirdi bende hep sakinleştirirdim zamanla sözleri lafları hareketleri bana fazla gelmeye başladı artık sakinleştirmiyordum eskiden kavgamızda ağlardım şimdi sinir krizi gecirip saldırıyorum ve bende bipolar hastasıyım ve kolay bi hayatım yok tek başıma yaşıyorum eskiden sadece sevgilim var diye ona sarılırdım şimdi onu seviyormuyum sevmiyormuyum emin değilim galiba duygum kalmadı ona artık onu sevmediğim içinde suçluluk hisediyorum benim suçummu hislerimin değişmesi lğtfen yardım edin galiba içimde sesiz bi şekilde bitirdim onu ayrılmak istiyorum ama o istemiyor da ilişkimizi çok toksitliğe sürükledi sürekli bagırıp cagıran küfür eden sert aşırı kıskanan kısıtlayan birisi oldu sadece onun ailesiyle görüşeyim sadece o olsun hayatımda istiyor napıcam ben

2 yıllık ilişkim cıkmaza girdi neden böyle oldu anlamadım lütfen yardım edin?
Cevapla