1 yıllık ilişkimden ayrıldım çok kötüyüm napıcam?

Son zamanlarda önceden olan olayları çok gündeme getirmeye başladı bende haliyle sinirleniyordum ve sürekli tartışmalae oluyordu geçmişte ben pek sevmiyordum bunu sonra bana olan sevgisini görüp dedim ki ben bu sevgiyi hak etmeliyim sonra işte böyle aniden soğuk yapmaya başladı sevmediği belliydi ondan resmen sevgi dilenmeye başladım işte yani nasıl oldu anlamadım bile daha önce çok kavga ettik ama bundan böyle ayrılması çok şaşırttı üniversiteye yeni gitmişti yeni birine aşık olma ihtimali veremiyorum çünkü kesinlikle öyle bi insan değil sürekli arkadaşlarıylaydı kaç defa onların önünde kavga ettik arkadaşlarının dolduruşuna geldi bence saatlerce ağladım yalvardım ama olmaz dedi arkadaş kalalım dedim tamam dedi ve Instagram da falan biyografisinde kalbi kaldırmadı ve ismimi değiştirmedi yine yazdım dayanamadım artık halim kalmadı ölecek gibiyim ne yapıcam kafayı yedim resmen

1 yıllık ilişkimden ayrıldım çok kötüyüm napıcam?
Cevapla