2 senelik ilişkim var sizce bu kız toksik mi napıcam çok bunaldım ya?

Uyuyakalmıştı uyanmış. Demin tartıştık. Neymiş neden "yalnız ve paramparça aşktan hasarlı" diye tweet atmışım gece. Ya müzik dinliyorum funda ararın en sevdiğim şarkısının nakaratı ya. Dedimki twitter nasıl kullanılıyo bilmiyo musun sen dedim sözler paylaşmak normal bişey dedim. Trip yapıyo ya
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
2 senelik ilişkim var sizce bu kız toksik mi napıcam çok bunaldım ya?
Cevapla