Sizce o kıza açılmalı mıyım yoksa artık iş işten geçti mi?

Merhaba arkadaşlar bugün çok kötü bir şey yaşadım ben 2 senedir sınıfımda olan bir kıza aşığım kıza açılamadım fakat kızla samimiyiz bugün o ve bir arkadaşı arkamdaki sırada oturuyorlardı ben ve arkadaşımda önlerinde onların konuşmasını duyabiliyordum ve arkadaşına başka bir çocuğu sevdiğini o çocuk için ağladığını dahi söyledi ben bunu duyunca sanki başımdan aşşağı kaynar sular döküldü gibi oldu sizce o kıza açılmalımıyım yoksa artık iş işten geçtimi?

Sizce o kıza açılmalı mıyım yoksa artık iş işten geçti mi?
Cevapla