Sevgilimin boy takıntısı yetti artık napacam bu kızla?

ben 187 yim o 160 165 arası 17 aydır birlikteyiz ısıtıp ısıtıp önüme bu boy sorunu getiyor birileri dolduruyor bunu hele bir kuzeni var o biraz daha uzun boylu ondan da çok kıskanıyor beni bizi yok yakışmıyor muşuz zartmış zurtmuş diyor lafı ayrılılığa getiriyor bazen dokunsan böyle bu zamanlarda ağlıyor diyorum saf mısın kızım bu yüzden ayrılınır mı ee diyor dalga geçiyorlar konuşuyolar yurttaki kızlar laf söylüyor diyor l*n diyorum napcan sen o kekeş kızların muhabbetini bir de ağlıyorsun sanki savaş halinde 2 ülkenin vatandaşlarıyız birbirimizi seviyoruz nasıl kavuşcaz diye düşünüyoruz diyorum sanki farklı dinlere mensubuz diyorum ulan ben seni sevmişim sen beni sevmişin daha ne iplersin şu boy farkını ama kesmiyor bunu 1 ay sonra tekrar başa sarıp duruyor ne yapacam ben bu kızla milletin ne derdi var biz bunu takıyoruz kafaya bazen diyeyim iyi düşün ben bıktım artık bu muhabbbetten bir müddet ara verelim sen düşün istersen boyu boyuna uygun erkeklerle dene şansını gör bakalım mesele boymuşmuş ama şimdi bir gider sonra dönmez diye korkuyorum
Güncellemeler
+1 yıl
sevgilim beni kısa bulmuyor arkadaşlar aramızdaki boy farkını fazla buluyor yanlış olmasın
Sevgilimin boy takıntısı yetti artık napacam bu kızla?
Cevapla