ben 187 yim o 160 165 arası 17 aydır birlikteyiz ısıtıp ısıtıp önüme bu boy sorunu getiyor birileri dolduruyor bunu hele bir kuzeni var o biraz daha uzun boylu ondan da çok kıskanıyor beni bizi yok yakışmıyor muşuz zartmış zurtmuş diyor lafı ayrılılığa getiriyor bazen dokunsan böyle bu zamanlarda ağlıyor diyorum saf mısın kızım bu yüzden ayrılınır mı ee diyor dalga geçiyorlar konuşuyolar yurttaki kızlar laf söylüyor diyor l*n diyorum napcan sen o kekeş kızların muhabbetini bir de ağlıyorsun sanki savaş halinde 2 ülkenin vatandaşlarıyız birbirimizi seviyoruz nasıl kavuşcaz diye düşünüyoruz diyorum sanki farklı dinlere mensubuz diyorum ulan ben seni sevmişim sen beni sevmişin daha ne iplersin şu boy farkını ama kesmiyor bunu 1 ay sonra tekrar başa sarıp duruyor ne yapacam ben bu kızla milletin ne derdi var biz bunu takıyoruz kafaya bazen diyeyim iyi düşün ben bıktım artık bu muhabbbetten bir müddet ara verelim sen düşün istersen boyu boyuna uygun erkeklerle dene şansını gör bakalım mesele boymuşmuş ama şimdi bir gider sonra dönmez diye korkuyorum
Güncellemeler
+1 yıl
sevgilim beni kısa bulmuyor arkadaşlar aramızdaki boy farkını fazla buluyor yanlış olmasın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar