• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Arkadaşlar ilgi göstermeyen, umursamayan bir insanla sevgili olmaya devam eder misiniz? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Arkadaşlar ilgi göstermeyen, umursamayan bir insanla sevgili olmaya devam eder misiniz?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

82

Cevap

88

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • gizeems_
    gizeems_ Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    çok seviyorsam belki ama onunda belli bir süresi olurdu

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olmuyor yürümedi

      Yorumla
    • gizeems_
      gizeems_
      +1 yıl

      yürümez

      Yorumla
  • bluegirll
    bluegirll Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    hayıır asla !
    ben ilgi göstermekten de, bana ilgi gösterilmesinden de hoşlanırım.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben de

      Yorumla
  • _-Jutenyam-_
    _-Jutenyam-_ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ilgisizlik sevgi olmadigi icin olur bence. Beraber olamam ilgisiz biriyle..

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben de yapamadim

      Yorumla
  • oradaduracanaga
    oradaduracanaga Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Cevabını vermişsin zaten
    Aşk ilgidir umrunda olmak
    ilgi yoksa geçmiş olsun
    Bu aşk burada biter

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen, geçmişler olsun, çok güzel ifade etmişsin

      Yorumla
  • Secretgardenblood
    Secretgardenblood Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Sevgili işlerine sıcak bakmıyorum ama öyle insanla da İşim olmaz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet

      Yorumla
  • maviirüyaa
    maviirüyaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ayril diycektim okudum ki ayrilmişsin. Yolun acik olsun. Uzulme

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sağolasın, çabaladım değişsin diye başaramadım

      Yorumla
  • EdisonStone
    EdisonStone Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Sizde ilgiye doymuyorsunz masallah sayin. bayan ilgide ilgi isimz gucumuz yokmus gbi..

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ilgi şart az da olsa

      Yorumla
    • EdisonStone
      EdisonStone
      +1 yıl

      Tm peki snde haklisn.

      Yorumla
  • neolsunkiii
    neolsunkiii Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sevgimden gebersem de ayrı kalmaya evet ama bu duruma katlanamam

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      seve seve ayrıldım haklı olarak, yoksa o beni terkederdi o daha kötü

      Yorumla
    • neolsunkiii
      neolsunkiii
      +1 yıl

      Iyi karar aferin

      Yorumla
  • Couchpotatoo
    Couchpotatoo Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Hayır tabii ki. Sevgili dediğin sürekli yanında olacak öpecek koklayacak varlığını hissettirecek

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bence de

      Yorumla
  • devilsadvocate
    devilsadvocate Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    Öyleleriyle her gün otobüse bineriz tek ortak paydamız o olur ancak.

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlamadim

      Yorumla
    • devilsadvocate
      devilsadvocate
      +1 yıl

      senin o anlattığın herhangi biri diyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dogru ifade etmissin herhangi birinden farki yoktu

      Yorumla
    • devilsadvocate
      devilsadvocate
      +1 yıl

      kendine yazık edersin beyhude çabalarınla yıpranırsın genç arkadaşım. değmez.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      dediğin gibi, değmezmiş ona yazıklar olsun

      Yorumla
    • devilsadvocate
      devilsadvocate
      +1 yıl

      gene de sen bilirsin bizden tavsiye sadece

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sağolasın

      Yorumla
  • BuğraGk
    BuğraGk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bir süre devam ederim, konuşurum. Baktım olmuyor, herkes kendi yoluna ;)

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben de senin dediğin gibi yaptım, ararsam arıyo aramazsam aramıyodu, bir türlü başa çıkamadım, en sonunda ayrıldık :(

      Yorumla
    • BuğraGk
      BuğraGk
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun. Düşünüp daha fazla kafa yormana gerek yok, olmayınca olmuyor. İlişki devam etsin, emekler zayi olmasın diye ne emekler verdim zamanında; karşındaki anlamadıktan sonra, çöp kadar değeri yok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen, üzgünüm sadece ama elimden bişey gelmiyor :(

      Yorumla
    • BuğraGk
      BuğraGk
      +1 yıl

      Üzerinde fazla durma. Ayrılık bir süreçtir, illaki üzüleceksin fakat bu süreci uzatıp kendine eziyet etme. Hayat yeteri kadar kısa zaten, mutlu olmaya bak ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sağolasın, inşallah zamanla unuturum onu :(

      Yorumla
    • BuğraGk
      BuğraGk
      +1 yıl

      Ne kadar sürdü, tek problem yazdıkların mıydı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2 sene sürdü, son 1 ay çok ilgisiz alakasız olmaya başladı, benden kaçtı, benimle zaman bile geçirmek istemedi, hadi ders çalışalım, yemeğe gidelim, kahve içmeye gidelim dedikçe o bahane buldu, kaçtı benden, ben tek başıma zaman geçirmeye başladım, arkadaşlarımdan da soğuttu beni, zamanla bu durumdan çok sıkıldım, eskiden böyle değildi

      Yorumla
    • BuğraGk
      BuğraGk
      +1 yıl

      Sen üzerine düşeni yapmışsın, öyle görünüyor. Bence kafanı daha fazla yorma, hiç kimse vazgeçilmez değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sağolun

      Yorumla
  • sıçmayanadam
    sıçmayanadam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    kalırdım ben d onunla ilgilenmezdim. bu konuda oldukça iyiyim

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben de öyle yaptım, belki bu huyundan vazgeçer diye ama yanılmışım

      Yorumla
  • poyraz186
    poyraz186 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 41
    +1 yıl

    Ne kadar saçma sapan şeyler yazıyosunız anlamıyorum bide giLeniyosunuz

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neresi saçma, millet ne sorular soruyor, ayrıldık zaten sadece fikir alayım demiştim

      Yorumla
    • poyraz186
      poyraz186
      +1 yıl

      Tamamda kendini neden gizliyosun ha ben boşum istersen terk felanda etmem seni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iyi de ben terkedilmedim ki, onun davranışları yüzünden ayrıldım ondan

      Yorumla
    • poyraz186
      poyraz186
      +1 yıl

      Demekki senin sevgini hak etmiyo gel sevgi gör ama önce kendini göstermen ve tanıtman laxım

      Yorumla
  • darkblue0620
    darkblue0620 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 975 cevap paylaştı.

    hayıııııııııııııııııııııııııııııııırrrrrrrrrrrrrrrrr

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sen üzerine düşeni yaptın mı? Bana onun cevabını ver bakalım. ;)

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      daha ne yapayım, aklı benim yanımda olmayan bir kişinin kendisi olsa ne olur olmasa ne olur, o da dünden hevesliymiş, hemen kabul etti ayrılmayı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kim bilir ne çektirdin çocuğa. :S Dünden kabul ettiyse vardır elbet sende de hata.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      benim dışarı arkadaşlarımla birlikte çıkmama izin vermiyordu, hep hesap soruyor, kendisi kızlarla konuşuyor eğleniyor benden habersiz, çok açık olmadığı halde kıyafetlerime karıştı, işi bırakmamı istedi, onun dediklerini yapmadım belki ondan, sıkıldı benden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eeee şimdi hasretinden yanıyorsun değil mi? :S

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Öyle biriyle sevgiliyim o ayrılmadan ayrılamam söz geciremiyorum

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben ayrilmasam ayrilmayacakti ama gereksiz bir durum. oyle olunca da

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kesinlikle çok gereksiz onun ayrılmasını cok istiyorum ama onunla bile ilgilenmiyor hayırlısı nereye kadar giderse artık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayırlısı

      Yorumla
  • gözümünNuru
    gözümünNuru Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34 , eic 42%
    +1 yıl

    devam ettım terk ettı

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o da beni terkederdi, ben terketmeseydim

      Yorumla
  • fatmaokyanus
    fatmaokyanus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 36%
    +1 yıl

    Tabikide hayır basarım tekmeyi

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      en doğrusu

      Yorumla
  • tulay81
    tulay81 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 30%
    +1 yıl

    bende vardı öyle bir tane yol verdım

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      doğrusunu yapmışsın canım

      Yorumla
    • tulay81
      tulay81
      +1 yıl

      yapmasaydım kafayı yerdım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben de ayrıldım

      Yorumla
    • tulay81
      tulay81
      +1 yıl

      oh çok iyi yapmıssın bosver daha ıyılerını bulursun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      inşallah canım, hayırlıysa gelsin hayırsızsa uzak dursun öyleleri

      Yorumla
    • tulay81
      tulay81
      +1 yıl

      Amin tabi

      Yorumla
  • dellrey
    dellrey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    Etmem niye sevgili olduk o zaman defolabilir.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      def ettim zaten, kendimi ne kadar çok üzmüşüm ben

      Yorumla
    • dellrey
      dellrey
      +1 yıl

      en iyisini yapmışsın canım seni sana kendini insan gibi hissettirenle ol

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hislerim alınmış gibi, eskisi gibi nasıl olucam bilmiyorum

      Yorumla
    • dellrey
      dellrey
      +1 yıl

      zamana bırak herşeyi normale döneceksin dinlenmen gerek sadece

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      inşallah canım

      Yorumla
  • yumurtalıktakilimon
    yumurtalıktakilimon Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 37%
    +1 yıl

    karşılıksız sevebilirim.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sevgiliydik, benimle ilgilenmediği için bugün ayrıldık, tek taraflı yürümüyo ki

      Yorumla
  • masumpinokyo
    masumpinokyo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl

    Ediyorum da nereye kadar artık bilmiyorum

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      biz bugün ayrıldık, o da dünden hevesliler gibiymiş zaten

      Yorumla
    • masumpinokyo
      masumpinokyo
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun diyelim o zaman senin için. Böyle gitmesindense bitmesi iyidir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      inşallah, ben onu çok sevdim ama o beni sevmiyormuş demek ki, gitmeme göz yumdu

      Yorumla
    • masumpinokyo
      masumpinokyo
      +1 yıl

      Onu kendinden başka kimse bilemez ama çok tartışma yaşıyosanız kıskançlık falan varsa boğulmuştur belki o yüzdendir, insan yanındakinin kıymetini bilmiyor, bir kaç hafta sonra aklı başına gelir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      gelmez, o çok inatçı ve egosu yüksek biri, tam tersi o çok kıskançtı okul hariç benim evden dışarı çıkmama, açık giyinmediği halde kıyafetlerime, üniversitedeki erkek arkadaşlarımla bile konuşmama karışıyordu ama ilgi göstermiyordu, kendisi kızlarla konuşuyordu sürekli, beni sevdiğini bile duymadım ağzından

      Yorumla
    • masumpinokyo
      masumpinokyo
      +1 yıl

      Zaman israfıdır o zaman değer verme öylelerine

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      değer verilmeyeceğini anladım artık, sağolasın görüşlerinden dolayı

      Yorumla
    • masumpinokyo
      masumpinokyo
      +1 yıl

      Ne demek

      Yorumla
  • öylesine1nick
    öylesine1nick Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben etmem sen edermisin?

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ayrıldık zaten

      Yorumla
    • öylesine1nick
      öylesine1nick
      +1 yıl

      iyi olmus demek istemiyorum canim ama yani o iliskiden hayir gelmezdi zaten.. insan sevdigine oyle davranir mi hic :

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır tabii ki de, seven adam yapmaz

      Yorumla
    • öylesine1nick
      öylesine1nick
      +1 yıl

      aynen oyle

      Yorumla
  • EsraMina
    EsraMina Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Onunla bu konuyu konusabilirsin.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      konuştum olmadı ayrıldık

      Yorumla
    • EsraMina
      EsraMina
      +1 yıl

      Haa O-O Bukadar kolaymi oha benim yuzumden !

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır, bu soruyu sormadan önce ayrılmıştık zaten canım, seninle alakası yok

      Yorumla
    • EsraMina
      EsraMina
      +1 yıl

      heh iyi

      Yorumla
  • Heartsqo
    Heartsqo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    imkanı yok. hayır.
    cut

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben yürütemedim, çabaladım değiştirmek için, ben çabaladıkça daha da kötüye gitti

      Yorumla
    • Heartsqo
      Heartsqo
      +1 yıl

      İlgi gösterip karşılığını alamıyosan hiçbir anlamı yok zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      içi boş teneke gibi, tın tın tın, başka bir karşılık yok

      Yorumla
  • kalbimdesinn
    kalbimdesinn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    katiyenn devam etmem asla

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kesinlikle öyle

      Yorumla
  • Çikolata-prens
    Çikolata-prens Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    azına kürekle vururum. neden vurdum duymaz olur. sana karşı olan hevesi ve hisleri bitmiştir...

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben de yol verdim zaten oylelerinin hayatimda yeri yok

      Yorumla
    • Çikolata-prens
      Çikolata-prens
      +1 yıl

      dogru olanı yapmışsın. helal olsun sana helalal olsuuunnn :DD:Dsasdfdf

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Basiba gelmedigi icin anlayamazsin anca dalga gecersin boyle

      Yorumla
    • Çikolata-prens
      Çikolata-prens
      +1 yıl

      ulan kezban yaptıgının dogru oldugunu tastık ettık cevap aramıyosan nıe soruyon :S

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ulan kezban sensin, uslubunu takin

      Yorumla
    • Çikolata-prens
      Çikolata-prens
      +1 yıl

      poffff yaa haketmışsın oyle davranılmayı...

      Yorumla
  • SiyahhBeyaaz
    SiyahhBeyaaz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bu bir dönemlikse normaldir yoksa ayril derim

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      dönem değil, başından beri böyleydi ayrıldık

      Yorumla
  • bavaria
    bavaria Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    umursamaz ol kacan kovalanir bukadar basit.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ayrıldık artık

      Yorumla
    • bavaria
      bavaria
      +1 yıl

      iyi ya illaki seni arar sende ozaman gercek iradenle cevap verirsin daha zevkli oluyor su anda duygularinla hareket ediyirsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      geri dönüşü yok artık

      Yorumla
  • renault07
    renault07 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    yok bırakırım görmeden devam edilir mi ya saçma

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olmadı zaten, onun beni terketmesini beklemedim ben bıraktım

      Yorumla
  • mertx59
    mertx59 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    ben kaldım bir boka yaramadı

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bir halt olmaz böylelerinden

      Yorumla
    • mertx59
      mertx59
      +1 yıl

      3 ay çıktım. bana sana aşık asla olmucam dedi.3 ay sonra bıraktı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o zaman bu şarkı bizim gibilere gelsin Gökhan Akar- Koyver https://www.youtube.com/watch?v=GdRdK-lJwW4

      Yorumla
    • mertx59
      mertx59
      +1 yıl

      aynen güzlmiş :)

      Yorumla
  • paytakk
    paytakk Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Terk i diyar eylerim daha dogrusu terk i yar

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maalesef ki oyle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    o sevgili değildir...

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      arkadaş bile olamaz öylesi, ayrıldık biz de

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yaniii, en güzeli.. :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    biz dört yıldır öyle devam ediyoruz

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yürümez o iş, yol yakınken ayrıl geç bile kalmışsın canım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ben bıraktım numaramı bile değiştirdim ama bırakmıyor... e bende seviyorum aşığım napayım devam ediyor işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      böyle aşk olmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ne bileyim sanki bulunduğu şehirde benim için duruyormuş gibi geliyor ilk tanıştığımızda gidecekti şimdi gitmiyor... bence yapılan her hareketin bir nedeni vardır senin ilişkinde de öyledir

      Yorumla
  • mirayy-mlk
    mirayy-mlk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Gitsin kendine başka enayi bulsun

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen ayrildik zaten

      Yorumla
  • birucanbirdekacan
    birucanbirdekacan Takip Et
    Master Yaş: 52
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.

    Bitmiş, tur bindirmenin bir anlamı yok.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bitti zaten

      Yorumla
  • Deadra
    Deadra Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    @quax_ etmedim sende etme.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet

      Yorumla
  • wolverine-yolverin
    wolverine-yolverin Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Sevgi saygi her zaman karsilikli olmali

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet

      Yorumla
  • cnkmltm
    cnkmltm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    arkana bakmadan uzaklaş :)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      uzaklaştım ama o benim sürekli karşıma çıkmaya çalışıyor, ben de umursamıyorum artık onu

      Yorumla
    • cnkmltm
      cnkmltm
      +1 yıl

      başarılı :)

      Yorumla
  • kittenbomb
    kittenbomb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben ederim cunku salaklik.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      salaklık değil sevdiğin için, çok aşırı değer verdiğin için ama değmezmiş canım

      Yorumla
  • scorpion___
    scorpion___ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 52
    +1 yıl

    hayir hic isim olmaz oyle bir insanla

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      artık benim de işim olmaz, beni sevmeyeni ne yapayım ben

      Yorumla
    • scorpion___
      scorpion___
      +1 yıl

      Aynen oyle haklisin

      Yorumla
  • sırdanadam
    sırdanadam Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    ederim, özellikle vurdum duymaz olursa bayılırım,

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • sırdanadam
      sırdanadam
      +1 yıl

      vurdum duyar olunmasına karşıyım prensip olarak, her naneye mantıklı mantıksız konuşulmaması tercihimdir, hatta gerekmedikce konuşulmamalı, çok laf hiç laftır, çok kadın hiç kadın gibi,

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      konuşmakla dırdır arasında dağlar kadar fark var, o buzdolabı gibiydi ya bir araya gelince benimle doğru düzgün konuşmuyordu bile

      Yorumla
    • sırdanadam
      sırdanadam
      +1 yıl

      Konuşmaktan kastın veya beklentin nedir senin mesela? 30 yaşında bir adam olarak soruyorum bunu, çok çeşitli kadınlarda çok çeşitli durumlara dönüşür bu, sende ki durum ne mesela?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben yerine göre davranan biriyim, çok dırdır yapmam, çok aşırı konuşanları ben de sevmiyorum çünkü konuştuklarının yarısı boş öyle kişilerin

      Yorumla
    • sırdanadam
      sırdanadam
      +1 yıl

      işte, boş konuşmaktan ziyade hiç konuşmamak veya az konuşmak evladır bana göre, mesela beni tanımaya sabrı ve zamanı olan insanlar, konuşmadan, gülümsememle, mimik hareketlerimle vs çok şey anlayabilirler, beni anlayabilirler, insan kendini konuşmadan anlatabilir ancak, yaşanarak, bence,

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet doğru kesinlikle

      Yorumla
    • sırdanadam
      sırdanadam
      +1 yıl

      bazı yorumlarda okudum da, kesin ayrıl şöyle yap böyle yap, vay efenim seven bulur buluşturur yaratır ıvır zıvır, bunlar samimiyetsiz şeyler, kulak asma, rahat ol

      Yorumla
  • tospaaaaa
    tospaaaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Etmem. Genelde bu yüzden ayrılırım

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dogru, degmezmis onun icin caba gostermeme, gozyasi dokmeme, gonul eglendirmelik kiz ariyo anlasilan

      Yorumla
  • bunnyyy
    bunnyyy Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kalmam derdm de kalyorm sevgi neler yaptrr

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      karşılıklı olmalı ilgi ve sevgi o zaman çok daha güzel olur

      Yorumla
    • bunnyyy
      bunnyyy
      +1 yıl

      Tabiki ama bazen ilgisizlesyo odunlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bezen değildi bu başından beri böyleydi, değiştiremedim en sonunda pes ettim artık, ayrıldık bugün :(

      Yorumla
    • bunnyyy
      bunnyyy
      +1 yıl

      Geçmiş olsun canm allah gönlüne göre versn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağolasın, inşallah canım, nasıl unuturum bilmiyorum, çok kötü bişey :((

      Yorumla
  • handili
    handili Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben hic birşey yapamadım

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben de ayrıldık

      Yorumla
  • Cyling
    Cyling Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Offf off ne isin var bosver

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      boşverdim

      Yorumla
    • gunkamer
      gunkamer
      +1 yıl

      Cyling sen bos ver diyon oda bos verdim. diyo olum bir ilsiki dedgin kolaymi kurluyor ya da boyle iliskler yuzunden ask berbat hala kalmadimi

      Yorumla
    • Cyling
      Cyling
      +1 yıl

      sen seni umarsamayan birini ister misin? benim düşüncem illaki başka birilerini bulabilir. neticesinde kız. aşk berbat kötü diyosun onu bu hale getiren de senin hakkında bu düşünceleri yerleştirende yaşadığın ilişkiler (aşkların). umarım iyi biriyle karşılasırsın ve fikirlerin değişir bol şans

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      boşvermesem ne yapacam ki hala üzgünüm değişen bişey yok ama benim üzüldüğüm kadar o üzülmüyordur, aklının ucundan bile geçmiyorumdur, unutmanın çaresine bakmam lazım, yoksa ömrümün sonuna kadar onu düşünerek beni gerçekten seven insanı da kaçırabilirim, sevgiyi hakeden birini sevmek varken, haketmeyeni düşünerek hayatımı zindan etmemem lazım

      Yorumla
  • teodorakis
    teodorakis Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    aynı şeyi yaşadım bgn. napak içek mi beraber?

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      içmek de çözüm değil, içersem daha kötü olurum

      Yorumla
    • teodorakis
      teodorakis
      +1 yıl

      küvetin içini buzla doldurup içine girelim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iyi fikirmiş, grip oldum evde dinleniyorum şu an, zatürreye çevirmesin

      Yorumla
    • teodorakis
      teodorakis
      +1 yıl

      olsun en azından zatüreyi düşünürüz gereksiz kişileri düşünmektense :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      dediğin gibi zatürre onun yanında ne ki, zatürreden çekeyim onu düşünerek çekeceğime

      Yorumla
  • Quax_
    Quax_ Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    @deadra devam etmedı sende etme

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ayrıldık

      Yorumla
  • chukkyy
    chukkyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Nereye kadar devam edebilirsin ki oyle biriyle?

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ayrıldık

      Yorumla
    • chukkyy
      chukkyy
      +1 yıl

      Dogru olan bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bence de

      Yorumla
  • Kalaşnikov
    Kalaşnikov Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Neden devm edeyimki gereksiz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      gereksiz bence de

      Yorumla
  • Romeooooo
    Romeooooo Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    hayır olmam zaten takılmam öyle insanlarlada

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      en doğrusu bu zaten

      Yorumla
  • _Rabia_
    _Rabia_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Konuş onunla ilgisiz olduğunu söyle

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      söyledim, ayrılmak istiyorsan sen bilirsin dedi

      Yorumla
  • Kahhperengi
    Kahhperengi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Imkanı yok yürümez )))

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yürümedi zaten :(

      Yorumla
    • Kahhperengi
      Kahhperengi
      +1 yıl

      Ok sıkıntı yok o zaman ))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sağol

      Yorumla
  • hacttpe
    hacttpe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Direk bırakırım. Gelemem böyle işe

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben de gelemedim

      Yorumla
    • hacttpe
      hacttpe
      +1 yıl

      Helal cesaretli biriymişsin

      Yorumla
  • ecem1993
    ecem1993 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Tabi ki birlikte olmm böyle biri sevgiden ne anlar

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Uzaktan yakindan baglantisi yok sevgiyle demek ki

      Yorumla
    • ecem1993
      ecem1993
      +1 yıl

      Sewmiyor orta da durum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen, şans yok bende

      Yorumla
  • gracielo
    gracielo Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 684 cevap paylaştı.

    Seviyorsam dewam ederim

    0
    14 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Seninle alakasi yoksa bile mi

      Yorumla
    • gracielo
      gracielo
      +1 yıl

      Beni birakmasindan korkarim onsuz kalirsam ne bileyim iste korkarim beni birakmasindan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen hakli olsan bile mi, o beni sevmiyodu. ben de biraktim

      Yorumla
    • gracielo
      gracielo
      +1 yıl

      Desene ayniyiz seninle beni sevmeyen biri benide birakti. Peki onu dsunuyormusun ozluyormusun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çok kötü bir his bu yaşadıklarım, onun sayesinde hislerim alındı, duygusuzlaştım, kimseye karşı bişey hissedemiyorum, maalesef düşünüyorum, bazen gözümün önüne hayali geliyor, rüyama bile giriyor, teklif edenler de oluyor ama onun aklımdan çıkması lazım, başkalarına fırsat vermem için

      Yorumla
    • gracielo
      gracielo
      +1 yıl

      Anladim ama zor bisiy yaa şu an benim aklimda onda ama guluyordur umursamiyor ALLAH buyuk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      muhtemelen o da öyledir, biz burada düşünelim, üzülelim onlar gününü gün etsin, hayat hiç adil değil :( yine de ona kötü söz, beddua da etmek istemiyorum, ileride pişman olurlar mı sence?

      Yorumla
    • gracielo
      gracielo
      +1 yıl

      Bilmiyorumki sanki kalbim sıkısiyor nefes alamiyorum sanki onsuz cokkotuyum bee ://

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben de öyle düşünüyorum ama onun bana ilgisizliği, sevgisizliği gözümün önüne gelince soğuyorum, düşünsene onlar mutlu biz acı çekiyoruz, takarak hata yapıyoruz biz aslında

      Yorumla
    • gracielo
      gracielo
      +1 yıl

      Ne yapcaz peki bosve deme cunki bosver diyinncee olmuyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bilmiyorum duygularım, hislerim alınmış gibi oldu ayrıldıktan sonra, öyle birileri sevilmeyi hak etmiyor ben onu anladım

      Yorumla
    • gracielo
      gracielo
      +1 yıl

      Bendede olsa keske oyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kendime hobiler buldum, ders haricinde yağlı boya tablolar yapıyorum, ona karşı artık nefret bile duymuyorum, duygularım alındı resmen, duygusallıktan eser bırakmadı bende, beni gerçekten sevdiğine inandıracak biri olmadığı sürece duygusal bişeyler de hissedemem sanırım

      Yorumla
    • gracielo
      gracielo
      +1 yıl

      Bu aralar bende ders calismam gerekiyor ama ders calisamiyorum kendimi spora vurdum butun sinirimi orda atiyorum ama gece olunca attiklarim geri geliyor

      Yorumla
  • lenova2
    lenova2 Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl

    Etmem ben koç burcuyum o arada boş durmam ben

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      peki neden böyle bir şey yapar? sevmediği için mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben de koç burcuyum

      Yorumla
    • lenova2
      lenova2
      +1 yıl

      Bilemem belki seviyordur herkes. sevgisini farklı gösterir. ama ben ilgi beklerim. sürekli konuşmak filan isterim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sevseydi, kibrit çöpü kadar da olsa ışık görürdüm onda beni sevdiğine dair

      Yorumla
    • lenova2
      lenova2
      +1 yıl

      O zaman olma onunla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bugün ayrıldık zaten :((

      Yorumla
    • lenova2
      lenova2
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sağolasın hayırlısı olsun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sevmediğinden gayet açık

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet apaçık ortada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ugrasma sende. Bak kaçan kovalnir her zaman

      Yorumla
  • kurabiyecanavarı-
    kurabiyecanavarı- Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Karsidakini salak gordugunde

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anlamadım

      Yorumla
  • Ehlikeyifboy
    Ehlikeyifboy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    sana tavsiye kendini değersizleştirme

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      doğru

      Yorumla
  • Devamını Gör (50)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Arkadaşlar ilgi göstermeyen, umursamayan bir insanla sevgili olmaya devam eder misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İlgisine doymadığınız biriyle sevgili olmaya devam eder misiniz? 20 cevap verildi
Seni önemsemeyen umursamayan kişiyi sevmeye devam eder misin? 13 cevap verildi
Hissettiklerinizi önemsemeyen biriyle sevgili kalır mısınız? 105 cevap verildi
Sizin üzülmenizi umursamayan biriyle sevgili kalır mısınız? 9 cevap verildi
Sizi umursamayan biriyle ilişkinizi sürdürür müsünüz? 151 cevap verildi
İlgisiz birisi ile sevgili olmaya devam edebilir misiniz? 69 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨