AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
çok seviyorsam belki ama onunda belli bir süresi olurdu
olmuyor yürümedi
yürümez
hayıır asla !
ben ilgi göstermekten de, bana ilgi gösterilmesinden de hoşlanırım.
ben de
Ilgisizlik sevgi olmadigi icin olur bence. Beraber olamam ilgisiz biriyle..
Ben de yapamadim
Cevabını vermişsin zaten
Aşk ilgidir umrunda olmak
ilgi yoksa geçmiş olsun
Bu aşk burada biter
aynen, geçmişler olsun, çok güzel ifade etmişsin
Sevgili işlerine sıcak bakmıyorum ama öyle insanla da İşim olmaz
evet
Ayril diycektim okudum ki ayrilmişsin. Yolun acik olsun. Uzulme
sağolasın, çabaladım değişsin diye başaramadım
Sizde ilgiye doymuyorsunz masallah sayin. bayan ilgide ilgi isimz gucumuz yokmus gbi..
ilgi şart az da olsa
Tm peki snde haklisn.
Sevgimden gebersem de ayrı kalmaya evet ama bu duruma katlanamam
seve seve ayrıldım haklı olarak, yoksa o beni terkederdi o daha kötü
Iyi karar aferin
Hayır tabii ki. Sevgili dediğin sürekli yanında olacak öpecek koklayacak varlığını hissettirecek
bence de
Öyleleriyle her gün otobüse bineriz tek ortak paydamız o olur ancak.
Anlamadim
senin o anlattığın herhangi biri diyorum.
Dogru ifade etmissin herhangi birinden farki yoktu
kendine yazık edersin beyhude çabalarınla yıpranırsın genç arkadaşım. değmez.
dediğin gibi, değmezmiş ona yazıklar olsun
gene de sen bilirsin bizden tavsiye sadece
sağolasın
Bir süre devam ederim, konuşurum. Baktım olmuyor, herkes kendi yoluna ;)
ben de senin dediğin gibi yaptım, ararsam arıyo aramazsam aramıyodu, bir türlü başa çıkamadım, en sonunda ayrıldık :(
Hayırlısı olsun. Düşünüp daha fazla kafa yormana gerek yok, olmayınca olmuyor. İlişki devam etsin, emekler zayi olmasın diye ne emekler verdim zamanında; karşındaki anlamadıktan sonra, çöp kadar değeri yok.
aynen, üzgünüm sadece ama elimden bişey gelmiyor :(
Üzerinde fazla durma. Ayrılık bir süreçtir, illaki üzüleceksin fakat bu süreci uzatıp kendine eziyet etme. Hayat yeteri kadar kısa zaten, mutlu olmaya bak ;)
sağolasın, inşallah zamanla unuturum onu :(
Ne kadar sürdü, tek problem yazdıkların mıydı?
2 sene sürdü, son 1 ay çok ilgisiz alakasız olmaya başladı, benden kaçtı, benimle zaman bile geçirmek istemedi, hadi ders çalışalım, yemeğe gidelim, kahve içmeye gidelim dedikçe o bahane buldu, kaçtı benden, ben tek başıma zaman geçirmeye başladım, arkadaşlarımdan da soğuttu beni, zamanla bu durumdan çok sıkıldım, eskiden böyle değildi
Sen üzerine düşeni yapmışsın, öyle görünüyor. Bence kafanı daha fazla yorma, hiç kimse vazgeçilmez değil.
sağolun
kalırdım ben d onunla ilgilenmezdim. bu konuda oldukça iyiyim
ben de öyle yaptım, belki bu huyundan vazgeçer diye ama yanılmışım
Ne kadar saçma sapan şeyler yazıyosunız anlamıyorum bide giLeniyosunuz
neresi saçma, millet ne sorular soruyor, ayrıldık zaten sadece fikir alayım demiştim
Tamamda kendini neden gizliyosun ha ben boşum istersen terk felanda etmem seni
iyi de ben terkedilmedim ki, onun davranışları yüzünden ayrıldım ondan
Demekki senin sevgini hak etmiyo gel sevgi gör ama önce kendini göstermen ve tanıtman laxım
hayıııııııııııııııııııııııııııııııırrrrrrrrrrrrrrrrr
Sen üzerine düşeni yaptın mı? Bana onun cevabını ver bakalım. ;)
daha ne yapayım, aklı benim yanımda olmayan bir kişinin kendisi olsa ne olur olmasa ne olur, o da dünden hevesliymiş, hemen kabul etti ayrılmayı
Kim bilir ne çektirdin çocuğa. :S Dünden kabul ettiyse vardır elbet sende de hata.
benim dışarı arkadaşlarımla birlikte çıkmama izin vermiyordu, hep hesap soruyor, kendisi kızlarla konuşuyor eğleniyor benden habersiz, çok açık olmadığı halde kıyafetlerime karıştı, işi bırakmamı istedi, onun dediklerini yapmadım belki ondan, sıkıldı benden
Eeee şimdi hasretinden yanıyorsun değil mi? :S
Öyle biriyle sevgiliyim o ayrılmadan ayrılamam söz geciremiyorum
Ben ayrilmasam ayrilmayacakti ama gereksiz bir durum. oyle olunca da
Kesinlikle çok gereksiz onun ayrılmasını cok istiyorum ama onunla bile ilgilenmiyor hayırlısı nereye kadar giderse artık
hayırlısı
devam ettım terk ettı
o da beni terkederdi, ben terketmeseydim
Tabikide hayır basarım tekmeyi
en doğrusu
bende vardı öyle bir tane yol verdım
doğrusunu yapmışsın canım
yapmasaydım kafayı yerdım
ben de ayrıldım
oh çok iyi yapmıssın bosver daha ıyılerını bulursun
inşallah canım, hayırlıysa gelsin hayırsızsa uzak dursun öyleleri
Amin tabi
Etmem niye sevgili olduk o zaman defolabilir.
def ettim zaten, kendimi ne kadar çok üzmüşüm ben
en iyisini yapmışsın canım seni sana kendini insan gibi hissettirenle ol
hislerim alınmış gibi, eskisi gibi nasıl olucam bilmiyorum
zamana bırak herşeyi normale döneceksin dinlenmen gerek sadece
inşallah canım
karşılıksız sevebilirim.
sevgiliydik, benimle ilgilenmediği için bugün ayrıldık, tek taraflı yürümüyo ki
Ediyorum da nereye kadar artık bilmiyorum
biz bugün ayrıldık, o da dünden hevesliler gibiymiş zaten
Hayırlısı olsun diyelim o zaman senin için. Böyle gitmesindense bitmesi iyidir
inşallah, ben onu çok sevdim ama o beni sevmiyormuş demek ki, gitmeme göz yumdu
Onu kendinden başka kimse bilemez ama çok tartışma yaşıyosanız kıskançlık falan varsa boğulmuştur belki o yüzdendir, insan yanındakinin kıymetini bilmiyor, bir kaç hafta sonra aklı başına gelir
gelmez, o çok inatçı ve egosu yüksek biri, tam tersi o çok kıskançtı okul hariç benim evden dışarı çıkmama, açık giyinmediği halde kıyafetlerime, üniversitedeki erkek arkadaşlarımla bile konuşmama karışıyordu ama ilgi göstermiyordu, kendisi kızlarla konuşuyordu sürekli, beni sevdiğini bile duymadım ağzından
Zaman israfıdır o zaman değer verme öylelerine
değer verilmeyeceğini anladım artık, sağolasın görüşlerinden dolayı
Ne demek
Ben etmem sen edermisin?
ayrıldık zaten
iyi olmus demek istemiyorum canim ama yani o iliskiden hayir gelmezdi zaten.. insan sevdigine oyle davranir mi hic :
hayır tabii ki de, seven adam yapmaz
aynen oyle
Onunla bu konuyu konusabilirsin.
konuştum olmadı ayrıldık
Haa O-O Bukadar kolaymi oha benim yuzumden !
hayır, bu soruyu sormadan önce ayrılmıştık zaten canım, seninle alakası yok
heh iyi
imkanı yok. hayır.
cut
ben yürütemedim, çabaladım değiştirmek için, ben çabaladıkça daha da kötüye gitti
İlgi gösterip karşılığını alamıyosan hiçbir anlamı yok zaten
içi boş teneke gibi, tın tın tın, başka bir karşılık yok
katiyenn devam etmem asla
kesinlikle öyle
azına kürekle vururum. neden vurdum duymaz olur. sana karşı olan hevesi ve hisleri bitmiştir...
Ben de yol verdim zaten oylelerinin hayatimda yeri yok
dogru olanı yapmışsın. helal olsun sana helalal olsuuunnn :DD:Dsasdfdf
Basiba gelmedigi icin anlayamazsin anca dalga gecersin boyle
ulan kezban yaptıgının dogru oldugunu tastık ettık cevap aramıyosan nıe soruyon :S
Ulan kezban sensin, uslubunu takin
poffff yaa haketmışsın oyle davranılmayı...
Bu bir dönemlikse normaldir yoksa ayril derim
dönem değil, başından beri böyleydi ayrıldık
umursamaz ol kacan kovalanir bukadar basit.
ayrıldık artık
iyi ya illaki seni arar sende ozaman gercek iradenle cevap verirsin daha zevkli oluyor su anda duygularinla hareket ediyirsun
geri dönüşü yok artık
yok bırakırım görmeden devam edilir mi ya saçma
olmadı zaten, onun beni terketmesini beklemedim ben bıraktım
ben kaldım bir boka yaramadı
bir halt olmaz böylelerinden
3 ay çıktım. bana sana aşık asla olmucam dedi.3 ay sonra bıraktı.
o zaman bu şarkı bizim gibilere gelsin Gökhan Akar- Koyver https://www.youtube.com/watch?v=GdRdK-lJwW4
aynen güzlmiş :)
Terk i diyar eylerim daha dogrusu terk i yar
Maalesef ki oyle
o sevgili değildir...
arkadaş bile olamaz öylesi, ayrıldık biz de
yaniii, en güzeli.. :)
biz dört yıldır öyle devam ediyoruz
yürümez o iş, yol yakınken ayrıl geç bile kalmışsın canım
ben bıraktım numaramı bile değiştirdim ama bırakmıyor... e bende seviyorum aşığım napayım devam ediyor işte
böyle aşk olmaz
ne bileyim sanki bulunduğu şehirde benim için duruyormuş gibi geliyor ilk tanıştığımızda gidecekti şimdi gitmiyor... bence yapılan her hareketin bir nedeni vardır senin ilişkinde de öyledir
Gitsin kendine başka enayi bulsun
Aynen ayrildik zaten
Bitmiş, tur bindirmenin bir anlamı yok.
bitti zaten
@quax_ etmedim sende etme.
evet
Sevgi saygi her zaman karsilikli olmali
evet
arkana bakmadan uzaklaş :)
uzaklaştım ama o benim sürekli karşıma çıkmaya çalışıyor, ben de umursamıyorum artık onu
başarılı :)
Ben ederim cunku salaklik.
salaklık değil sevdiğin için, çok aşırı değer verdiğin için ama değmezmiş canım
hayir hic isim olmaz oyle bir insanla
artık benim de işim olmaz, beni sevmeyeni ne yapayım ben
Aynen oyle haklisin
ederim, özellikle vurdum duymaz olursa bayılırım,
Neden
vurdum duyar olunmasına karşıyım prensip olarak, her naneye mantıklı mantıksız konuşulmaması tercihimdir, hatta gerekmedikce konuşulmamalı, çok laf hiç laftır, çok kadın hiç kadın gibi,
konuşmakla dırdır arasında dağlar kadar fark var, o buzdolabı gibiydi ya bir araya gelince benimle doğru düzgün konuşmuyordu bile
Konuşmaktan kastın veya beklentin nedir senin mesela? 30 yaşında bir adam olarak soruyorum bunu, çok çeşitli kadınlarda çok çeşitli durumlara dönüşür bu, sende ki durum ne mesela?
ben yerine göre davranan biriyim, çok dırdır yapmam, çok aşırı konuşanları ben de sevmiyorum çünkü konuştuklarının yarısı boş öyle kişilerin
işte, boş konuşmaktan ziyade hiç konuşmamak veya az konuşmak evladır bana göre, mesela beni tanımaya sabrı ve zamanı olan insanlar, konuşmadan, gülümsememle, mimik hareketlerimle vs çok şey anlayabilirler, beni anlayabilirler, insan kendini konuşmadan anlatabilir ancak, yaşanarak, bence,
evet doğru kesinlikle
bazı yorumlarda okudum da, kesin ayrıl şöyle yap böyle yap, vay efenim seven bulur buluşturur yaratır ıvır zıvır, bunlar samimiyetsiz şeyler, kulak asma, rahat ol
Etmem. Genelde bu yüzden ayrılırım
Dogru, degmezmis onun icin caba gostermeme, gozyasi dokmeme, gonul eglendirmelik kiz ariyo anlasilan
Kalmam derdm de kalyorm sevgi neler yaptrr
karşılıklı olmalı ilgi ve sevgi o zaman çok daha güzel olur
Tabiki ama bazen ilgisizlesyo odunlar
bezen değildi bu başından beri böyleydi, değiştiremedim en sonunda pes ettim artık, ayrıldık bugün :(
Geçmiş olsun canm allah gönlüne göre versn
Sağolasın, inşallah canım, nasıl unuturum bilmiyorum, çok kötü bişey :((
Ben hic birşey yapamadım
ben de ayrıldık
Offf off ne isin var bosver
boşverdim
Cyling sen bos ver diyon oda bos verdim. diyo olum bir ilsiki dedgin kolaymi kurluyor ya da boyle iliskler yuzunden ask berbat hala kalmadimi
sen seni umarsamayan birini ister misin? benim düşüncem illaki başka birilerini bulabilir. neticesinde kız. aşk berbat kötü diyosun onu bu hale getiren de senin hakkında bu düşünceleri yerleştirende yaşadığın ilişkiler (aşkların). umarım iyi biriyle karşılasırsın ve fikirlerin değişir bol şans
boşvermesem ne yapacam ki hala üzgünüm değişen bişey yok ama benim üzüldüğüm kadar o üzülmüyordur, aklının ucundan bile geçmiyorumdur, unutmanın çaresine bakmam lazım, yoksa ömrümün sonuna kadar onu düşünerek beni gerçekten seven insanı da kaçırabilirim, sevgiyi hakeden birini sevmek varken, haketmeyeni düşünerek hayatımı zindan etmemem lazım
aynı şeyi yaşadım bgn. napak içek mi beraber?
içmek de çözüm değil, içersem daha kötü olurum
küvetin içini buzla doldurup içine girelim
iyi fikirmiş, grip oldum evde dinleniyorum şu an, zatürreye çevirmesin
olsun en azından zatüreyi düşünürüz gereksiz kişileri düşünmektense :)
dediğin gibi zatürre onun yanında ne ki, zatürreden çekeyim onu düşünerek çekeceğime
@deadra devam etmedı sende etme
ayrıldık
Nereye kadar devam edebilirsin ki oyle biriyle?
ayrıldık
Dogru olan bu
bence de
Neden devm edeyimki gereksiz
gereksiz bence de
hayır olmam zaten takılmam öyle insanlarlada
en doğrusu bu zaten
Konuş onunla ilgisiz olduğunu söyle
söyledim, ayrılmak istiyorsan sen bilirsin dedi
Imkanı yok yürümez )))
yürümedi zaten :(
Ok sıkıntı yok o zaman ))
sağol
Direk bırakırım. Gelemem böyle işe
ben de gelemedim
Helal cesaretli biriymişsin
Tabi ki birlikte olmm böyle biri sevgiden ne anlar
Uzaktan yakindan baglantisi yok sevgiyle demek ki
Sewmiyor orta da durum
aynen, şans yok bende
Seviyorsam dewam ederim
Seninle alakasi yoksa bile mi
Beni birakmasindan korkarim onsuz kalirsam ne bileyim iste korkarim beni birakmasindan
Sen hakli olsan bile mi, o beni sevmiyodu. ben de biraktim
Desene ayniyiz seninle beni sevmeyen biri benide birakti. Peki onu dsunuyormusun ozluyormusun
çok kötü bir his bu yaşadıklarım, onun sayesinde hislerim alındı, duygusuzlaştım, kimseye karşı bişey hissedemiyorum, maalesef düşünüyorum, bazen gözümün önüne hayali geliyor, rüyama bile giriyor, teklif edenler de oluyor ama onun aklımdan çıkması lazım, başkalarına fırsat vermem için
Anladim ama zor bisiy yaa şu an benim aklimda onda ama guluyordur umursamiyor ALLAH buyuk
muhtemelen o da öyledir, biz burada düşünelim, üzülelim onlar gününü gün etsin, hayat hiç adil değil :( yine de ona kötü söz, beddua da etmek istemiyorum, ileride pişman olurlar mı sence?
Bilmiyorumki sanki kalbim sıkısiyor nefes alamiyorum sanki onsuz cokkotuyum bee ://
ben de öyle düşünüyorum ama onun bana ilgisizliği, sevgisizliği gözümün önüne gelince soğuyorum, düşünsene onlar mutlu biz acı çekiyoruz, takarak hata yapıyoruz biz aslında
Ne yapcaz peki bosve deme cunki bosver diyinncee olmuyor
bilmiyorum duygularım, hislerim alınmış gibi oldu ayrıldıktan sonra, öyle birileri sevilmeyi hak etmiyor ben onu anladım
Bendede olsa keske oyle
kendime hobiler buldum, ders haricinde yağlı boya tablolar yapıyorum, ona karşı artık nefret bile duymuyorum, duygularım alındı resmen, duygusallıktan eser bırakmadı bende, beni gerçekten sevdiğine inandıracak biri olmadığı sürece duygusal bişeyler de hissedemem sanırım
Bu aralar bende ders calismam gerekiyor ama ders calisamiyorum kendimi spora vurdum butun sinirimi orda atiyorum ama gece olunca attiklarim geri geliyor
Etmem ben koç burcuyum o arada boş durmam ben
peki neden böyle bir şey yapar? sevmediği için mi
ben de koç burcuyum
Bilemem belki seviyordur herkes. sevgisini farklı gösterir. ama ben ilgi beklerim. sürekli konuşmak filan isterim
sevseydi, kibrit çöpü kadar da olsa ışık görürdüm onda beni sevdiğine dair
O zaman olma onunla
bugün ayrıldık zaten :((
Hayırlısı olsun
sağolasın hayırlısı olsun
Sevmediğinden gayet açık
evet apaçık ortada
Ugrasma sende. Bak kaçan kovalnir her zaman
Karsidakini salak gordugunde
anlamadım
sana tavsiye kendini değersizleştirme
doğru