Çookca insan tanıyoruz bazen doğru diyoruz sonra hopsss baya, baya ama bu çok yannnışş insan etiketini yapıştırıp hayal kırıklığı ile kendimizi yolculuyoruz..
Peki sizin doğrunuz ama sonradan onun aslında yanlış insan olduğunu anladığın an ne zamandı?Çok yannış insanlara kıymet vermişiz ayol, çook 😌
Doğru insan dediğiniz kişinin aslında "yanlış insan" olduğunu hissettiğiniz o an neydi?
'Doğru insan' çok fazla kullandığım bir terimdir ama karşılığını veren çok az insan tanıdım. Tam "evet bu o olabilir" dediğim de aslında hiç alakası bile olmadığını sonradan fark ettim. Görmek istediklerimi görüyormuşumun aptallığı ile hayal kırıklığımın harmanlanmış halinin yaşattığı tuhaf bir duyguydu. Sonra da duygusuz diyorlar, e duygu mu kalıyor insanları tanıdıkça.
Bence genelde ayrılık veya kavga olduğu zaman anlaşılıyor. Şahsen adam gibi ayrılmayı becerebiliyorsa benden artı puan alır veya kavga anında kendine hakim olup karşısında bir kadın olduğunu unutmuyorsa. 🌸 İnsanların gerçek yüzü kötü zamanda meydana çıkar.
Daha hiç doğru kişi olduğunu düşündüğüm birisiyle karşılaşmadım, aşk meşk yaşadım ama inanmadan yaşadım. Doğru kişi olmadığını bilmek unutmayı çok fazla kolaylaştırıyor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Can sikici bi hayalkirikligi. Dogru insan diyene kadar biraz daha saglikli ve dikkatli gozlemlemek lazim demek ki... Yakin zamanda oldu benzer bir durum 🤷♂️
Benim öldüğümü söylediginde.. Ölmek için cok canlıydım nefes alamadıgımı hissettim üzüldüğümü hissettim herseyi hissettim onun icin yaşamadığımı da hissettim