Eşimden boşanıcam çocuğu doğurmak istemiyorum sizce kararım doğru mu?

Aynı iş yerinde çalışıyoruz kocamla ama özel görüntülerimi video fotoğraf ne varsa başka iş arkadaşlarına göstermiş benim hakkımda konuşuyor bazı erkek ve kız çalışanlar bana bakıp gülüyorlar çok inliyor diye alay edenler bile var. İzine çıktım ama işi bırakmayı ve eşimden boşanmayı düşünüyorum insan içine çıkacak yüzüm kalmadı. Eşimde özürler diliyor böyle olacağını yayılacağını bilmiyordum diyor. Aşırı sinirliyim konuşmuyorum onunla. Ailemi karşıma almıştım ben onun için ailem beni reddetti buna rağmen ve yaşadığıma bakın. Başka şehire gitmek istiyorum çocuğu da aldırmak istiyorum biraz birikmişim var yeni iş bulana kadar idare ederim diye düşünüyorum. Bu şehirde o iş yerinde duramam daha fazla hayatım boyunca hiç bu kadar utanmamıştım insan içine çıkamıyorum utancımdan benimle alay ediyorlar gülüyorlar beni çırılçıplak gördüler ilişkide gördüler, insan kocasına da mı güvenemicek artık. Ailem zaten reddetti onunla evlendim diye bayram ziyaretine gittiğimizde eve bile almadılar senin gibi kızım yok dediler. Kimsesiz kaldım, çocuğu aldırmak istiyorum evet biliyorum onun günahı yok ama o heriften bir şey istemiyorum doğru mu yapıyorum sizce kafam çok karışık yanlış karar almak istemiyorum
Eşimden boşanıcam çocuğu doğurmak istemiyorum sizce kararım doğru mu?
Cevapla